Beste, dat is net het probleem, ik beheerder, maar ben er pas achter gekomen doordat mijn rekening na te zien en heb gemerkt dat er een nieuwe aankoop/ abonnement is toegevoegd in mijn abonnement waar ik niets vanaf wist en zag dat er op een gsm nr safesurf geactiveerd was , wat ik heel raar vond en mij vragen stelden van hoe komt dat ik de niet weet, waarom hebben ze mij niet op de hoogte gebracht enzo... dus ik heb meteen naar telenet gebeld en gezegd wie en hoe is dit gebeurd want ik heb niets aangevraagd, want ik kreeg mails van maanden terug plots in mijn postvak ik had een vermoeden dat mijn gsm gelinkt is aan een andere nr dat ze mijn mails kunnen beheren enzo... heb dit ook aan telenet gezegd dus ik zei als iemand dat heeft aangevraagd moeten ze toch een email adres hebben en waar safesurf geactiveerd werd daar moet toch een code voor ingevuld worden dus .... en telenet zei dat enkel de beheerder dat kan en ik zei jaa maar ik heb dat niet gedaan dus ik lees ook op een mail dat jullie stuurden dat ik mijn Login en wachtwoord vergeten was maar dat is nooit gebeurd ik weet altijd mijn wachtwoord en Login en op die mail staat op hoe je dat moest aanpassen voor terug in te loggen dus jullie zijn de schuldige heb ik gezegd iemand deed zich voor als mij om in te loggen dus dat is nu in onderzoek intussen heb ik die nr verwijderd uit mijn abonnement en safesurf geblokkeerd maar ik blijf het probleem houden het lijkt dat de safesurf steeds actief is alsook telenet toestellen staan normaal in de telenet zone nu staan ze in de thuiszone ik kan niets beheren heb een nieuwe modem sinds gisteren alles gereset niets help ook staat er op u maakt verbinding met SSID en dan bij meldingen staat er op geblokkeerd???