25.132
netweters
|
154.696
antwoorden
|
20.949
vragen
|
Als ik mijn mobiel verbruik opvraag krijg ik het onderstaande scherm. Een negatieve periode ('-879 dagen tot nieuwe periode'). Dat is toch wel heel origineel, maar wel volledig fout.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo! @Evdb
Er is momenteel een algemeen issue dat in onderzoek staat waarbij verschillende klanten hun mobiel verbruik in de app niet meer kunnen raadplegen en een algemene foutmelding te zien krijgen. Het lijkt me dat jouw issue hiermee te maken heeft. Je kan best Telenet zelf hierover contacteren zodat dit verder onderzocht kan worden.
Mvg
Vincent
Ook via een browser op mijn desktop kan ik het verbruik niet raadplegen. Er verschijnt dan helemaal niets. Dat is al een heel tijdje zo...
Wie heeft nog dergelijke problemen?
Hier kan ik het ook al een hele tijd niet raadplegen, zowel via de app als op de site.
Bij mij werkt het ondertussen terug!
Ik kan mijn mobiel verbruik nog altijd niet opvragen. Niet via de site (dan verschijnt er niets), niet via de app (dan verschijnt een negatieve periode '-889 dagen tot nieuwe periode'). Er staat wel in de app 'Je dataverbruik ziet er prima uit.'. Ongelofelijk! Wie heeft er nog problemen? Gelieve dat hier te melden.