Beantwoorden
Evdb
Experienced Meerweter
Berichten: 114
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! Warming up? De volle 100!

Foutief verbruik in de MyTelenet app

Als ik mijn mobiel verbruik opvraag krijg ik het onderstaande scherm. Een negatieve periode ('-879 dagen tot nieuwe periode'). Dat is toch wel heel origineel, maar wel volledig fout.

Verbruik.jpg

5 reacties
Vincent_DS
Moderator
Berichten: 36
Even demarreren... Topicvreter! Warming up? Topicwurm!

Foutief verbruik in de MyTelenet app

Hallo! @Evdb 

Er is momenteel een algemeen issue dat in onderzoek staat waarbij verschillende klanten hun mobiel verbruik in de app niet meer kunnen raadplegen en een algemene foutmelding te zien krijgen. Het lijkt me dat jouw issue hiermee te maken heeft. Je kan best Telenet zelf hierover contacteren zodat dit verder onderzocht kan worden.

 

Mvg

Vincent


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewVincent_DS | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Evdb
Experienced Meerweter
Berichten: 114
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! Warming up? De volle 100!

Foutief verbruik in de MyTelenet app

Ook via een browser op mijn desktop kan ik het verbruik niet raadplegen. Er verschijnt dan helemaal niets. Dat is al een heel tijdje zo...

Wie heeft nog dergelijke problemen?

Inge
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Foutief verbruik in de MyTelenet app

Hier kan ik het ook al een hele tijd niet raadplegen, zowel via de app als op de site. 

Inge
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Foutief verbruik in de MyTelenet app

Bij mij werkt het ondertussen terug! 

Evdb
Experienced Meerweter
Berichten: 114
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! Warming up? De volle 100!

Foutief verbruik in de MyTelenet app

Ik kan mijn mobiel verbruik nog altijd niet opvragen. Niet via de site (dan verschijnt er niets), niet via de app (dan verschijnt een negatieve periode '-889 dagen tot nieuwe periode'). Er staat wel in de app 'Je dataverbruik ziet er prima uit.'. Ongelofelijk! Wie heeft er nog problemen? Gelieve dat hier te melden.