24748
netweters
|
152264
antwoorden
|
20686
vragen
|
Goedendag
We hebben een probleem met het installeren van de Safespot software op een laptop (Windows 11 en 64-bits). Als we deze willen installeren gebruiken we de link vanuit de Safespot-app om hier de software te downloaden. Maar na het installeren en het activeren krijgen we telkens een foutmelding. Namelijk dat deze productversie niet geschikt is voor Windows 10. En hierna stopt alles. We zijn al een tijdje aan het wachten op een oplossing vanuit Telenet zelf, maar krijgen hier zelf weinig reactie op.
Kan iemand ons hier verder mee helpen.
Alvast bedankt.
Titel gewijzigd door Anissa (mod) | Vorige titel: Safespot +
Opgelost! Ga naar oplossing.
kijk eens of er geen firewall aan staat anders uitschakelen
Geen firewall actief.
Neem contact met Telenet
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html
Veel foto's en info
Goedendag
Alvast bedankt voor de tip.
Maar heb dit al enkele weken via deze weg gemeld. Met de nodige gegevens, uitleg en screenshots van het probleem. Maar tot op heden geen echte reactie gehad en dus ook geen oplossing voor dit probleem. Belangrijk het heeft gewerkt gehad op dezelfde laptop, maar ineens niet meer.
Greetz
@Tomy1974 heb je de installer al eens rechtstreeks proberen te downloaden via de download pagina van Safespot? Je gaf aan dat je het hebt geprobeerd met de link die je kreeg vanuit de app zelf, mogelijks geeft dit een andere uitkomst.
Goedendag
We hebben de link juist geprobeerd, is inderdaad dezelfde als de vorige die wij gebruikt hebben. De Safespot-app geeft wel aan dat deze gekoppeld zijn, maar de installatie stopt. Met de volgende melding. Windows 10 niet geschikt, maar is Windows 11.
Alvast bedankt
Is hier al een oplossing voor?
heb hetzelfde probleem met de installatie van Safespot op Win11.
Ik krijg identieke foutmelding na installatie.
Alle bovenvermelde stappen ook al doorlopen zonder succes.
In je screenshot staat 24H2. Zit je in het Windows Insider Programma of heb je die zelf handmatig geïnstalleerd? Mogelijk is dat het probleem. Ik zit zelf niet in het Insider programma en werk nog altijd met W11 23H2. Mogelijk is Safespot nog niet compatibel met 24H2, al kan dat soms schelen aan een enkel lijntje tekst in de code.
Goedendag
Spijtig genoeg nog geen oplossing, maar na enkele spookdossiers is er nu een echt dossier opgemaakt 🤞 hiervoor.
Goedendag
Is de laptop van mijn dochter en hier gebeurd alle updates automatisch. En denk niet dat ze in het Insider programma zit. Zal dit wel nazien, zit nu in de blok 😉
Goedendag
Er is ondertussen al een tijdje een dossier opgesteld hiervoor en hopen nu effectief een dossier.
Maar tot op heden hebben ze schijnbaar nog geen oplossing hiervoor gevonden ofwel ligt het nog te wachten.
Als het aan de laatste update van Windows 11 zou liggen, deze komt ook niet onverwachts.
Greets
Goedendag
Tot op heden nog altijd geen oplossing uit de bus gekomen vanuit Telenet.
De update 24H2 van Windows 11 is nu aan het uitrollen, dus als dit het probleem zou zijn.
Dan gaan er vele hetzelfde probleem hebben.
Ik heb onlangs voor de eerste keer de software geïnstalleerd. Mijn Windows versie is ook versie 11 24H2 en ik kreeg natuurlijk ook de bewuste foutmelding.
Na contact met Telenet werd er ook een dossier opgemaakt en een week later kreeg ik een telefoontje met de melding dat ze op de hoogte zijn van het probleem en dat ze een nieuwe installer aan het ontwikkelen zijn waar ze op 7 december 2024 aan zouden begonnen zijn. Op het einde van het telefoontje zei men van "Ok, U bent op de hoogte en we zullen dat zo in het dossier vermelden". M.a.w. komt dat bij mij over van, ok nu moet je ons hierover niet meer contacteren, want we zijn ermee bezig".
Laat ons hopen dat ze niet elke keer een nieuwe installer moeten maken wanneer Windows met een update komt, want intussen werkt het nog steeds niet natuurlijk.