24748
netweters
|
152264
antwoorden
|
20686
vragen
|
Goedendag
We hebben een probleem met het installeren van de Safespot software op een laptop (Windows 11 en 64-bits). Als we deze willen installeren gebruiken we de link vanuit de Safespot-app om hier de software te downloaden. Maar na het installeren en het activeren krijgen we telkens een foutmelding. Namelijk dat deze productversie niet geschikt is voor Windows 10. En hierna stopt alles. We zijn al een tijdje aan het wachten op een oplossing vanuit Telenet zelf, maar krijgen hier zelf weinig reactie op.
Kan iemand ons hier verder mee helpen.
Alvast bedankt.
Titel gewijzigd door Anissa (mod) | Vorige titel: Safespot +
Opgelost! Ga naar oplossing.
Compensatie vragen. 24H2 is al langer beschikbaar dan december 2024, dus ik vraag me af hoeveel klanten er nog met dit probleem zitten.
Zo te zien te weinig je kan het altijd stop zetten
Zeker je er nu niets aan hebt
Goedendag
Bij mij zit het in het abonnement "OneUp", wel reclame maken ervan.
Telenet is hiervan al op de hoogte gesteld door mij op 16 november 2024, dus ze vertellen niet de waarheid.
En idd, dat is niet de juiste manier om te communiceren.
Voor gratis diensten kan je geen Compensatie vragen
Of je het nu gebruikt of niet is zelfde met e-mail box kan je ook niet vragen is gewoon een extra gratis dienst
Dus als het inbegrepen is in het abonnement, dan is het OK dat dit niet werkt?
Trouwens, als je niet het juiste abo hebt, dan kan je Safespot+ bestellen... tegen betaling. Dit is toch een gratis dienst?
Als niet goed werkt zullen niet veel mensen dit gebruiken
Zal ook op zijn laatste einde lopen
Van die Safespot+ eigenlijk nooit niet veel van gehoord
We hebben dit onderwerp meegevolgd en ook doorgegeven aan onze Safespot collega's. Zij zijn op de hoogte van de problemen met de Safespot installer voor Windows in combinatie met update release 24H2. Sinds oktober 2024 loopt er al een ticket voor bij de vendor. Momenteel wacht men op het aanmaken van een nieuwe installer door de vendor. Hopelijk worden de laatste stappen (incl. validatie) snel vervolledigd, zodat jullie problemen opgelost kunnen worden.
Dag Suzy
Bedankt, gaan dit alvast vrijdag doen.
Laptop is op dit moment bij mijn dochter op haar kot.
Dag Suzy
Schijnbaar werkt het ook op afstand (code om te koppelen nog actief).
Safespot werkt en is actief.
Bedankt.