24770
netweters
|
152556
antwoorden
|
20720
vragen
|
Als ik wil inloggen op yelow play krijg ik de melding dat ik digitale tv en wifi moet hebben van Telenet, thans dat ik dat allemaal heb. Wat doe ik verkeerd?
Zie onderstaande screenshot
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo Patrick 37,
Ik ben verbonden met mijn eigen Wi-Fi verbinding. Ik begrijp ook niet wat er is mis gegaan met mijn screenshot
@Ex-Netweter betreft het via de vaste pc yeloplay.be of gaat u via een gsm of een tablet via de app? Als u via de pc gaat zou ik eens de geschiedenis eens leeg maken maar CASH EN COOKIES NIET aanvinken dus enkel de browser gegevens legen. Moest het gaan om een tablet of gsm eens de app verwijderen en terug installeren. U kan ook altijd eens ff de wifi uitzetten en terug aanzetten na een seconde of tien.
@Ex-Netweter, volgens mij heb je thuis een nieuwe TV-box van Telenet staan. Dan kan je geen gebruik meer maken van de Yelo Play app, maar moet je de nieuwe TV-app installeren. Yelo Play werkt namelijk niet meer samen met de nieuwe TV-box.
Hier vind je meer informatie over hoe je hem kan downloaden. Succes!
Hey suzy,
Ik heb jou link gebruikt voor de nieuwe app en het is goed gelukt.
Bedankt