24748
netweters
|
152285
antwoorden
|
20688
vragen
|
Vandaag probeerde ik bij de geavanceerde instellingen bij "mijn telenet" een paar poorten open te zetten voor mijn home server. Echter krijg ik gewoon een blanco pagina wanneer ik dit probeer. Ik weet niet of anderen dit probleem ook hebben of dat dit een technisch probleem bij telenet zelf is. Toevallig werkte het gisteren nog perfect. Alle hulp is zeer welkom.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hopenlijk niet meer te lang want ik hebt het nodig.
"Uiteraard voldoende digits voorzien." ---> dat is iets waar ze bij Telenet al maanden naar aan het zoeken zijn maar het nog niet gevonden hebben.
Een beetje sarcasme mag af en toe wel hé...
TOP 😂
Enkele weken geleden was er toch grote vooruitgang mbt de portforwarding en bridge mode. Nu inderdaad geen settings meer...
Hier ook...
Enkele weken geleden was er wel grote vooruitgang mbt port forwarding en bridge mode plaatsen. Nu plots niet meer? Wat is er aan de hand...???
Mailbox beheer (hoe de **** kan je de aging van verwijderde aliassen vrijgeven?!), gebruikerbeheer, geavanceerde instellingen naar de vaantjes, ... Ik kan me echt niet ontdoen dat daar waanzinnig slechte beslissingen genomen worden op ICT niveau. Dat dit kan gebeuren met de website van de lokale Chiroclub ok, maar we hebben het over Telenet hier hé...
De beslissing om volledig/grotendeels IT stack te outsourcen naar Indian heeft hier absolute zeker niks mee te maken. /s
Ik kan de WIFI signaal zelfs niet aanzetten.. Krijg altijd foutmelding, na refresh van pagina is het weer uit.
Voor zo een geknoei daar zijn geen woorden voor. 😠
Het is zoals de processie van Echternach maar geen 3 stappen vooruit en 2 achteruit maar 2 vooruit en 3 achteruit.
Daarom dat ze in slechte papieren zitten niwaar...
@HoogstoelK Bij mij is het nu ook zo. Van kwaad naar erger?????
Hier ook geen toegang tot geavanceerde instellingen. VPN naar huis werkt ook niet meer, dus denk dat de port forwarding config ook niet meer ok is.
Als het echt dringend is... er is een manier om je huidige config van de geavanceerde instellingen te bekijken en zelfs aan te passen op de API zelf. Net nog eens getest. Niet zo super moeilijk, maar als je niet weet wat de Firefox Debug Console en JSON wil zeggen kan je er best af blijven.
Geen onbekenden voor mij, dus ben wel geïnteresseerd in de methode.
Onze collega's hebben laten weten dat dit issue mee verwerkt zal worden in de release van 22/05. Laat ons zeker weten of de pagina nadien terug werkt zoals het moet.
Suzy heeft deze ochtend een overzicht gemaakt van alle openstaande issues met betrekking tot de geavanceerde instellingen op Mijn Telenet, inclusief dit issue. Dat kan je hier terugvinden.
Ja daar zitten een paar lastige problemen tussen we gaan geduld moeten hebben maar nu weten we tenminste waarom .Het systeem zou wat meer gebruiksvriendelijke foutmeldingen mogen tonen "oeps er ging iets mis" is te algemeen dit maakt het niet gemakkelijker om de oorzaak te vinden.