24757
netweters
|
152414
antwoorden
|
20700
vragen
|
Sinds enkele dagen tot een week krijg ik wanneer ik tv wil kijken via yelow play enkel een zwart beeld met geluid
Heb reeds meerdere malen de yelo play al verwijdert mijn tablet samsung terug opgestart, yelo play terug gedownload dit alles zonder resultaat
Heeft altijd daarvoor gewerkt
Betreft dat met de cookies enz ik vrees dat ik daar niet direct iets van ken laat staan hoe uit te voeren
Ik heb het zelfde probleem op mijn tablet, twee van de drie play more kanalen geen beeld.
heb de app er reeds afgehaald, tablet afgezet en terug opgestart.
app terug geïnstalleerd, maar nog steeds het zelfde probleem.
Ik heb het reeds telefonisch als via Messenger gemeld.
Ben 66 jaar en ken niks van computers yelo play is en was de enige manier om naar de televisie te kijken
@Ex-Netweter schreef:Ben 66 jaar en ken niks van computers yelo play is en was de enige manier om naar de televisie te kijken
Als je tv CI+ ondersteunt, dan neem je "tv met een kaartje" voor eenmalig 69 euro (+ maandelijkse kosten kabelabonnement) en je kijkt digitaal tv naar verschillende posten.
Ik heb een abo bij Telenet, waarom zou ik dan nog een ander abo moeten nemen.
Dat Telenet zorgt dat de app werkt zoals het moet, daarom meld ik het hier.
Ik ben gisteren naar de telenetshop geweest.
Heb het daar laten zien wat het probleem is.
S’avonds was er reeds een probleem opgelost ( terug beeld bij play more familie).
Nu wachten tot het tweede probleem wordt opgelost ( er wordt tweemaal play more kicks uitgezonden).
Heb nog steeds geen beeld maar wel geluid als ik op mijn tablet samsung Galaxy tap A van 2016 SM-T580 MET ANDROID 8.1.0 TV wil kijken
Dit probleem heb ik sinds ongeveer een week en ik vermoed dat men een upgrade van de yelo ap heeft doorgevoerd
Is mijn tablet mogelijk een te oude uitvoering heeft wel altijd gewerkt
Geachte Jojjo123, is het probleem opgelost ?
Ik kan terug play more cinema zien en beluisteren.
Het andere probleem is nog niet opgelost, ik kan play more black niet zien.
Op dat kanaal wordt ook play more kicks uitgezonden.