Beantwoorden
Mobi
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Jij bent af! Handje vol! Goed gevonden! Netjes!

Geen enkel TV app werkt na installatie Telenet Tv-box

Hallo, gisteren werd mijn oude digicorder omgeruild voor een nieuwe Telenet TV-box. De box zelf werkt, maar geen enkele Telenet TV app werkt meer op mijn iPhone & iPad.

Met mijn oude digicorder gebruikte ik yelo play. Ik heb begrepen dat deze app niet meer werkt met de nieuwe Tv-box, en dat ik de Telenet TV app moet gebruiken. als ik deze app prober te starten krijg ik de melding 'service niet beschikbaar'!. Als ik de yelo play app prober op te starten, dan krijg ik de melding dat ik nu een Yugo klant ben en de Yugo app moet installeren? Als ik de Yugo TV app installer, en prober aan te loggen, dan krijg ik devolgende melding: 'Geen toegang tot Yugo TV, uw persoonlijke login heeft niet de juiste rechten'.

In de Telenet winkel vertelden ze me dat de telenet tv app perfect zou moeten werken…. Wat doe ik verkeerd? (Ik heb trouwens geen Yugo abo, ik heb een Wigo 9GB abo)

The price of freedom is eternal vigilance...
0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen enkel TV app werkt na installatie Telenet Tv-box

@Mobi  er is niks wat u verkeerd doet maar ik denk dat er iets verkeerds loopt maar dan achterliggend. Het beste is eens naar de klantendienst bellen en vragen of alle orders door gelopen zijn. Deze zouden dacht ik ook op zondag te bereiken zijn maar ben niet zeker he.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Mobi
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Jij bent af! Handje vol! Goed gevonden! Netjes!

Geen enkel TV app werkt na installatie Telenet Tv-box

Hallo, bedankt voor de info. Heb al proberen te bellen naar de klantendienst maar ze zijn gesloten op zondag. Zal moeten wachten tot morgen.

mvg

The price of freedom is eternal vigilance...
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5197
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen enkel TV app werkt na installatie Telenet Tv-box

@Mobi 

Als je deze pagina goed leest, zie je onder Bel ons:

 

Technische vraag?

Heb je een probleem met je internet, kabel-tv of Telenet TV? Heb je een vraag over je vaste telefonie of je mobiele diensten? Bel ons op 015 66 66 66. Kies optie 2. 

 

Wanneer kan je ons bellen?

  •  Maandag tot vrijdag (8 en 22 uur).
  • Tijdens het weekend en op feestdagen (9 en 22 uur).
Mobi
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Jij bent af! Handje vol! Goed gevonden! Netjes!

Geen enkel TV app werkt na installatie Telenet Tv-box

Heb net naar de klantendienst gebeld. Daar beweren ze dat het een algemeen problem is en dat de telenet tv app niet meer werkt voor IOS toestellen (iPhone, ipad enz). De app zou wel nog werken op android tablets, maar ik heb enkel IOS dus dat kan ik niet testen.

 

Als er hier nog gebruikers zijn met apple toestellen kunnen jullie eens checken of de Telenet TV app nog werkt?

 

De technische dienst van Telenet is 'bezig met het probleem'... wel beetje vreemd en uiteraard geen enkel idee hoelang dit probleem nog zal duren. En jammer voor ons als gebruiker want met mijn oude digicorder kon ik op alle toestellen met yelo app tv kijken, nu dus niet meer... 

The price of freedom is eternal vigilance...
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5292
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen enkel TV app werkt na installatie Telenet Tv-box

@Mobi heb vanavond rond 18 uur de app nog gebruikt om iets te programmeren zodat mijn telenet box het opneemt en dat ging zonder problemen.

als de app nog niet werkt voor jou dan moet er bij telenet nog iets niet goed zijn doorgekomen van je bestelling van de telenet box.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Mobi
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Jij bent af! Handje vol! Goed gevonden! Netjes!

Geen enkel TV app werkt na installatie Telenet Tv-box

Ondertussen is het probleem opgelost en werkt de tv app weer...

The price of freedom is eternal vigilance...