Beantwoorden
vince-
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Geen enkele bestelling via webshop mogelijk

IMG_2363.png

Al enkele weken kan ik geen toestel (gsm, tv, …) via de website/webshop van Telenet bestellen. 
ik kan het toestel selecteren, in vet winkelmandje plaatsen, aflever adres ingeven,… maar bij het afreken krijg ik steeds de foutmelding: Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw. 

Telenet is op de hoogte gebracht maar zeggen al 3wkn dat ze ermee bezig zijn. 

Zijn er nog die dit probleem ondervinden? Of een oplossing weten?

15 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5239
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Geen enkele bestelling via webshop mogelijk

Probeer eens te betalen met Payconiq of kies voor betalen met kaart en vul daarna je kaartnummer in.

Ik heb iets gelijkaardigs aan de hand gehad nadat ik een nieuwe kaart (na blokkering) kreeg. Je kan zeggen wéér een app, maar Payconiq zal in de toekomst toch de standaard worden (samen met Google Pay en Apple Pay).


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Geen enkele bestelling via webshop mogelijk

Al geprobeerd met ander toestel of andere internet explorer

Wanneer was de laatste keer of moet er nog iets geleverd worden zit je aan je 5 toestellen

 

Info website

 

Voorwaarden

Bovenstaande prijzen zijn geldig onder voorbehoud van een eventuele prijswijziging en zolang de voorraad strekt.

 

Uitsluitend voor klanten die geen openstaande schulden bij Telenet hebben op voorwaarde dat ze één of meer volgende diensten hebben: internet, kabelabonnement, Telenet TV, vaste telefonie of mobiele telefonie uit het gamma van diensten bestemd voor particulieren (hierna, de “Telenet-Diensten”). Een klant die enkel mobiele telefonie heeft, moet bovendien minstens 2 maanden klant zijn om van het aanbod te kunnen genieten.

 

Bij aankoop van een toestel, via de Telenet webshop (telenet.be/toestellen) of in een Telenet winkelpunt, krijgt de klant de vermelde korting.

 

De klant kan zijn Telenet-Diensten steeds kosteloos opzeggen. Indien de klant echter binnen een periode van 12 maanden na de aankoop van het toestel waarop hij korting heeft verkregen al zijn Telenet-Diensten opzegt of de specifieke Telenet-Dienst waaraan de korting gelinkt was, wordt een vergoeding aangerekend die overeenkomt met de restwaarde van de korting op het betrokken toestel, lineair afgeschreven over een periode van 12 maanden.

 

Elke klant kan jaarlijks maximum 5 toestellen kopen met een korting. Voor elk toestel dat 12 maand in het bezit is van de klant, kan na die periode een nieuw toestel aangekocht worden.

 

Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 516
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Geen enkele bestelling via webshop mogelijk

@vince- 

Ik heb vorig weekend een Motorola Edge 30 Neo besteld bij Telenet en deze is voorbije dinsdag netjes geleverd.

Dit toestel is tevens een aanrader voor € 249!

TelUser
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Geen enkele bestelling via webshop mogelijk

Beste

Ik heb dit probleem ook. Aan allen die een andere betaalmethode aanraden: zo ver geraken we zelfs niet! Ik weet niet wat er aan de hand is, maar je kan alles aanklikken wat je wil en dan wanneer je op volgende klikt komt inderdaad dit scherm. Het enige wat je kan selecteren is je product en je leveradres. Ik zou ook graag een oplossing hiervoor willen. Er is namelijk korting op een product en zou die korting graag hebben.

mvg

 

eds242
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Geen enkele bestelling via webshop mogelijk

Ik heb net hetzelfde voor.

Ik had een iPhone 15 besteld voor mijn vrouw zonder enig probleem.

Nadien probeer ik om er één voor mezelf te bestellen maar ik loop iedere keer vast met deze boodschap:

Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw.
Gisteren namiddag naar klantendienst Telenet gebeld en die zeiden dat ik nog wat geduld moest hebben want dat de andere iPhone nog niet verwerkt was.
Nu een dag later wil het nog steeds niet lukken.
vince-
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Geen enkele bestelling via webshop mogelijk

Dit was bij mij ook na eerder een bestelling gedaan te hebben. Deze bestelling is al zeker 2wkn geleden geleverd. Dus ik mag aannemen dat deze al verwerkt is. 

Het probleem doet zich voor als je om het even welk toestel uit de shop wil bestellen. 


Heb het geprobeerd met Safari, Chrome en Firefox. Zowel op Mac als PC en op mobile en tablet. 
Het grappige is wel dat je een paar uur later een email krijgt waarin gevraagd wordt of je de bestelling wil afronden. Uiteraard met de dezelfde foutmelding tot gevolg. 

eds242
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Geen enkele bestelling via webshop mogelijk

Hier net hetzelfde...

Ik heb gisteren twee keer naar de klantendienst gebeld en de eerste zei mij zelfs dat ik maar 1 iPhone kon bestellen.

De tweede keer kreeg ik de uitleg dat ik later nog eens moest proberen.

eds242
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Geen enkele bestelling via webshop mogelijk

A voice pierces your ear
My words enter your brain
I'm here to save you!
vince-
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Geen enkele bestelling via webshop mogelijk

 Ze hebben volgens mij geen idee wat het probleem is. 
Heb al heel lang contact met de klantendienst hierover. 

Aan alle voorwaarden is voldaan. Zoals luc55 suggereerde. 

Ben ook al eens naar een Telenet winkel geweest. Als ze daar met mijn gegevens inloggen, krijgen ze dezelfde foutmelding als ze een toestel willen bestellen.  Conclusie

IMG_2371.png

van de winkel: “afwachten want wij kunnen er ook niks mee als de website niet werkt”

eds242
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Geen enkele bestelling via webshop mogelijk

Ik heb deze ochtend naar Telenet gebeld.

Ik kreeg iemand aan de lijn die het even ging controleren.

Na even wachten kreeg ik van hem het antwoord dat ik naar een Telenet winkel moest gaan, want dat er inderdaad problemen waren met de webshop.

 

bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Geen enkele bestelling via webshop mogelijk

Hallo, we merken inderdaad soms hinder met bestellingen van toestellen en dit is reeds gekend door onze collega's die reeds bezig zijn om dit op te lossen.

Wil je echter toch een toestel kopen dan kan je inderdaad langs een winkelpunt gaan of je vraag stellen via onze klantendienst. 

Spreek deze dus gerust aan! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

vince-
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Geen enkele bestelling via webshop mogelijk

Ik ben hier al mee naar een winkel geweest. 
aangezien ze niet alles in stock hebben, moet er een bestelling geplaatst worden. 
Daar loggen ze met mijn klantennummer in en krijgen ze bij het plaatsen van een bestelling dezelfde foutmelding. Dit verloopt volgens hun via dezelfde website als de klanten. 

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Geen enkele bestelling via webshop mogelijk

Sommige klanten kunnen inderdaad een foutmelding krijgen tijdens het bestellen van een iPhone 15. Hier staat er op dit moment een ticket voor open. Via de klantendienst kunnen de collega's jullie dossier linken aan dit algemene dossier (A-385264).

Let wel, als je deze foutmelding krijgt tijdens het bestellen van een ander toestel.
Of je krijgt een totaal andere foutmelding, gaat dit niet om hetzelfde probleem.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

vince-
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Geen enkele bestelling via webshop mogelijk

De bug in de website is opgelost. Er kan weer besteld worden.