41078
netweters
|
17661
gesprekken
|
19079
vragen
|
Telenet geeft reeds geruime tijd aan een oplossing te zoeken voor het probleem met ondertiteling op Yelo Play https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/geen-ondertitels-op-playplay-more-z...
Zijn er concrete plannen om dit op te lossen?
@filipvg68 ik zal eens kijken of hier wat meer over te weten kan komen. Ik kom erop terug! 😉
Dag Suzy,
Heb je nog kans gezien om dit bij Telenet aan te kaarten?
Bedankt voor je hulp.
Mvg,
Filip
@filipvg68 de collega's hebben me geïnformeerd dat dit nog steeds op de radar staat. Maar ze konden me helaas geen tijdsindicatie geven. Sorry dat ik je geen beter/concreter nieuws kon geven!
Suzy, alvast bedankt voor de opvolging! Ik hoop nog steeds dat Telenet een oplossing vindt voor dit probleem.