24756
netweters
|
152400
antwoorden
|
20699
vragen
|
Hallo,
Ik moet vaak herhaaldelijk opnieuw inloggen op de tv flow app via m’n Apple tv.
Dit gebeurd wekelijks soms zelf meer dan 1 per week.
telkens QR code scannen en inloggen. Op zich geen probleem maar wel vervelend voor de kinderen die ‘s morgens tv willen kijken.
Kunnen mijn inloggegevens niet opgeslagen worden?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Tv flow Apple TV herhaaldelijk inloggen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoe vaak moeten jullie dit dan nog doorgeven aan de technische dienst? Zijn ze daar dan echt zo dom dat ze het probleem niet kunnen oplossen? Het probleem doet zich al bijna 2 jaar voor. Het is hier als op verschillende kanalen al gemeld. De postings op de FB-pagina over dit probleem worden genadeloos verwijderd. Via whatsapp weten ze ook van het probleem maar er wordt ook niets aan gedaan.
Hoe durven jullie eigenlijk nog beweren dat er aan gewerkt wordt.
Waarom komen jullie collega's hier nog kijken voor de feedback als er na bijna 2 jaar problemen nog steeds niets aan de app veranderd is ???
We worden gewoon in de steek gelaten in de hoop over te gaan naar de betalende apps. Hopelijk is er niemand zo dom om hier op in te gaan.
en Ja, ik ben gefrustreerd hierdoor. Vandaag heb ik al op 2 toestellen opnieuw moeten inloggen. De vorige keer was gisteren !!!
Hangt mijn voeten uit
maakt de Telenet TV app gewoon onbruikbaar ... hilarisch dat dit maanden/jaren kan aanhouden
Jammer dat dit bestaand issue pas nu aanzien wordt als 'toenemende klachten'.
De klachten zijn niet nieuw en hebben een direct en grote impact voor de gebruikers.
Mocht ik onze klanten zo behandelen, ik vrees dat we er weinig zouden overhebben.
Nochtans niet zo moeilijk:
Dit lijkt mij geen platform afhankelijk issue, maar een issue met de manier waarop session tokens worden gevalideerd.
Nu ik moet jullie wel bedanken! Door dit issue spaar ik nu €10 per maand uit.
Ik heb er nl. door geleed dat ik perfect zonder enige Telenet app kan level en elk TV-programma dat ik wil bekijken kan bekijken in de gratis apps van de zenders VRT, VTM en GoPlay. Mijn Flow abonnement werd dan ook mooi opgezegd 🙂 bye byes Flow issues!
indeed zonde dat het zo lang duurt,... Zover ik weet kan je de "GoPlay" app nog niet installeren op een Google TV ? Je kan alleen maar casten vanaf een android telefoon dacht ik ?
Of kan je nu ook al GoPlay installeren op Google?
@NoFate schreef:Of kan je nu ook al GoPlay installeren op Google?
Zeer binnenkort wel, de app voor Android TV zit in testfase, aanmelden als proefkonijn kan via hallo (at) goplay.be
Aha, dat is goed om te horen!! Hoe ben je dat te weten gekomen?
Een tijdje geleden zelf eens naar GoPlay gemaild met de vraag of er een app voor Android TV op de planning stond.
Antwoord gekregen dat ze er mee bezig waren, nog een tijdje later uitnodiging gekregen voor béta-test.
Ok, net ook even mail gestuurd, zit je al in beta? Wellicht ook aanmelden via beta op playstore?
Suzy, ondertussen zijn we weer meer dan 2 weken verder na uw reactie en al meer dan anderhalf jaar na de eerste meldingen van de problemen.
Zijn er nog verandering (verbeteringen) op komst of blijven wij zitten met een amper werkende app waarbij we dagelijks moeten inloggen????
Gewoon aanvaarden dat Telenet niets meer aan de flow app gaat aanpassen aangezien het gaat migreren naar de Telenet TV app.
Ik draai nu op mijn Apple TV beide apps maar
de voorkeur gaat echt naar de flow app. Inloggen probleem komt bij mij zelden nog voor en als het eens voorvalt (1 x per maand) krijg ik het opgelost door de flow app even uit geheugen te swipen. Vanaf dat ze hard gaan overschakelen naar de Telenet TV app ga ik het ook opzeggen en naar alternatieven kijken. Gedrocht van een applicatie.
ik zelf niet inloggen op de telenet app met enkel mijn flow abonnement...
Denk dat ze dat inderdaad hebben afgezet.
Had ooit eens ingelogd een paar maanden geleden en blijft daar nog steeds op werken. Enkel live tv. Opnames van flow komen er bij mij niet in.
Maar die flow app heeft veel fijnere interface tov Telenet tv app op een Apple TV.
Probleem is ook aanwezig met Telenet TV app ... valt niet te gebruiken.
Telkens opnieuw inloggen. Dat geef je HEEEEL snel op.
Ik geloof er niks van dat Telenet nu pas het probleem ontdekt. Is al meer dan een jaar zo op al hun TV apps. Hier moet iets achter zitten. Hun eigen personeel gebruikt die app toch? Hun eigen developpers gebruiken dit toch??? Ze weten er van sinds meer dan een jaar en doen er niets aan. Waarom?
Vind ik op eerste zicht ook op basis van de screenshots in de App Store.
Dit terzijde. Heb ook een mailtje gestuurd naar GoPlay. Ik ben zelf een IT professional en privé ook beta tester voor verschillende apps, dus het leek mij zeer interessant.
De Apple TV app komt eraan, maar men kon geen termijn geven. De Android TV app lanceren ze onder voorbehoud mogelijk nog deze maand.
Op zich is dit niet blokkerend, want goplay werkt nu ook al mooi via airplay.
In elk geval.
Er is eigenlijk geen enkele reden om nog langer te betalen voor flow als je enkel maar naar sporadisch interesse hebt in het aanbod van één, canvas, vtm en goplay.
Flow is opgezegd. We overwegen nu eventueel eens als extra een streamz abonnement te nemen