|
26.296
netweters
|
163.454
antwoorden
|
|
21.965
vragen
|
Maak kennis met ons nieuwe aanbod! Geen packs meer, als klant kies je vanaf nu zelf welk Telenet bij jou past. En er is een Telenet voor iedereen, zowel voor nieuwe als bestaande klanten. Stel je combo helemaal zelf samen, van internetsnelheid tot aantal simkaarten, streamingdiensten, met of zonder tv? Jij kiest zelf wat je nodig hebt.
Ontdek het volledige aanbod op onze Telenet-website:
Weet je niet goed waar te beginnen? Vertrek makkelijk van slimme combo's die bij je passen en personaliseer ze naar wens.
De beste ervaring. Nog meer afgestemd op jou!
Promo's die je niet wil missen!
Er zijn ook tal van interessante promoties, voor zowel nieuwe als bestaande klanten. Stel zelf je perfecte Telenet-combo samen. Meer combineren is meer besparen.
Weet er iemand of je bvb . de 3 sims direct moet toevoegen bij hey omschakelen ? Of kan je die 'later' toevoegen na de omschakeling?
Dat juist begin van de maand hebben ze moeten schakelen
En ook nog levenslange korting
Je bent beter dat je meteen doet je moet er niet op wachten
Dan zijn de nr's al overgezet de rest gebeurt later op de afgesproken datum
Beste Telenet,
Ik ben mee opgestart met jullie dus dat zijn al een serieus aantal jaren hé.
Ben ook steeds mee gegaan in jullie verhaal en telkens mee geupdate.
Maar sinds Telenet in handen van Mr. J. Porter is gekomen is het niet echt meer om het mensenlijke te doen of om de kwaliteit maar blijkt het meer te gaan voor de centen.
Ik heb de laatste 3 jaren elk jaar rond deze tijd problemen met internet en sindsdien 3j terug 5 techniekers probleem niet bij mij, vorig jaar 5 techniekers probleem lag niet bij mij,
eergisteren deed ik de check & smile terug (problemen) maak een afspraak (neen dit keer doe ik niet meer mee). Om het kort te houden jullie prijzen gaan ieder jaar omhoog voor investering en verbetering zo gezegd, want vind dat het steeds minder en minder wordt ipv beter en beter. Ja duurder en duurder en sinds Global ....... het helemaal in handen heeft zijn we weer vertrokken naar nieuwe (pakketten) WEER duurder. Maar FIBER zoals de concurent gebeurd nog steeds niet. Heb het stilaan gehad Belgie is al vele duurder dan omliggende landen. Ook jullie mobiele netwerk laat te wensen over meer dan de helft van de tijd heb je praktische 2 blokjes van de 5 op de antenne, NEE het ligt niet aan mijn smartphone want om de 2 jaar koop ik een nieuwe. En neen het gaan niet over 1 stad of gemeente maar op vele meerdere plaatsen. Er moet dringend verandering en vooral verbetering komen. Wil men bestaande en nieuwe klanten overtuigen. En nee het draait niet enkel om jeugd maar er zit ook nog een oudere bevolking als klanten. En neen ik wil Telenet of andere zeker niet in negatieve brengen want ben altijd wel tevreden geweest. Maar het mag toch ook wel eens gezegd zijnde.
Simulatie voor Internet + 3 GSM (unlimited) + TV Iconic + vaste lijn = 73€ gedurende 12 maanden, daarna 150€ pm (>900€ kortingen).
Dus gewoon doen, en dan binnen 12 maanden herbekijken
Dit klopt niet.Ik heb gebeld : het is enkel voor nieuwe klanten. Waarom ben ik niet verbaasd dat jarenlange klanten weer uit de boot vallen ?
Natuurlijk deze promo's zijn altijd voor nieuwe klanten
Dit is een paar keer gezegd duidelijk zelf Suzy heeft het gezegd
Zij heeft duidelijk gezegd dat voor sommige klanten goedkoper wordt en sommige duurder maar je moet niet overstappen is niet verplicht
En jij vindt dat normaal?
Er zijn weldegelijk promo's voor bestaande klanten, op voorwaarde dat ze iets extra nemen.
Het is redelijk "normaal" dat je geen promo's krijgt op producten die je al hebt. (Normaal is niet hetzelfde als "zou je niet willen dat het anders was")
Dat is bij de andere aanbieders ook het geval
Behalve als je nog meer neemt en nieuwe zaken maar dat is altijd een ( )
Zeker in nieuwe formules zitten soms fouten maar ze laten de klant op tijd weten
Daar mee dat je altijd je e-mail goed in de gaten moeten houden zeker bij aanpassingen
en zeker de eerste nieuwe factuur dan klopt het niet dat horen en zien we hier terug
Ik heb mijn moeder haar one en 1 abonnement, aangepast, naar combo, basic internet , mobiel junior en digitale tv.
Zij krijgt 6 maanden 15€ korting op internet.
41€ ipv 56, na de promotie periode is het 24 € goedkoper.
Dan heeft ze geluk en een mooie besparing
ONE for 1 (1 limited) € 72,00 Telenet TV iconic bij ONE(up) € 24,00 totaal 96 ,00 euro
Voor internet is vanaf nu 56 euro tv abo 15 euro + tv box 5 euro totaal 20 euro = 76 euro nu
+ de Telenet Mobile Junior +5 euro totaal 81 euro
Na haar promo bespaard ze nog altijd 15 euro per maand
https://www2.telenet.be/residential/nl/landingspaginas/nieuwe-prijzen-2026.html
Ik betaal nu One for 1 (wat ik gebruik met 2 door de data-sim-kaart + prijs volgens verbruik) € 72 + TV iconic € 24 + € 2 vaste lijn = € 98.
Als ik dit moeten vervangen door een nieuwe combo:
Standard internet € 65 + Mobiel Junior € 5 + Mobiel Basic € 10 + TV € 15 + TV-box € 5 + vaste lijn € 2 = € 102.
Dus (voorlopig?) nog bij het oude blijven....