|
26.296
netweters
|
163.454
antwoorden
|
|
21.965
vragen
|
Maak kennis met ons nieuwe aanbod! Geen packs meer, als klant kies je vanaf nu zelf welk Telenet bij jou past. En er is een Telenet voor iedereen, zowel voor nieuwe als bestaande klanten. Stel je combo helemaal zelf samen, van internetsnelheid tot aantal simkaarten, streamingdiensten, met of zonder tv? Jij kiest zelf wat je nodig hebt.
Ontdek het volledige aanbod op onze Telenet-website:
Weet je niet goed waar te beginnen? Vertrek makkelijk van slimme combo's die bij je passen en personaliseer ze naar wens.
De beste ervaring. Nog meer afgestemd op jou!
Promo's die je niet wil missen!
Er zijn ook tal van interessante promoties, voor zowel nieuwe als bestaande klanten. Stel zelf je perfecte Telenet-combo samen. Meer combineren is meer besparen.
@Acmij schreef:Nu ik heb mijn verhaal gedaan wat denken jullie hiervan, groetjes Acmij.
Helaas (en met alle respect) is mijn eerste gedacht “wat staat daar nu?”
Je kan inderdaad kiezen om geen TV te nemen, dat kan al jaren.
Bijgevolg betaal je dan inderdaad niet voor TV.
Je kan ook streamingdiensten (Streamz, Netflix, Disney+, Play Sports) nemen via Telenet zonder TV-abonnement. Maar ook dat kon al een tijdje
Ik pas niks aan er komt 6€ bij …
Ik heb er ook helemaal niets van begrepen....
Moeilijk te geloven...
@Sjekke Je hebt dan de prijsverhoging dat volgens de index aanpassing aan alle klanten in april is aangerekend dan, maar dat hebben alle klanten gehad een aanpassing naargelang je in je abbo hebt.
Bij de een klant komt er bij
Hoor dat er bij veel af gaat met de nieuwe formule
Dat valt altijd wat je nodig hebt gelukkig is er een keuze
Het zal voor sommige mensen duurder worden ,maar is een keuze dat je zelf maakt
Nu was er iets in een pak gestoken waar de klant niet veel aan had en dat stond onder druk
Nu zal de klant zelf een keuze kunnen maken
Voor de zenders zelf wordt iets moeilijk de aanbieder kan een keuze maken maar hij zal altijd moeten luisteren naar de zender
Is niet dat hij zegt alleen dit en dat dat gaat niet is vroeger eens getest met een aanbieder Snow
Daar kon je zelf een keuze maken van zenders maar was niet goedkoper maar duurder
Omdat de zender zelf bepaalt de prijs de aanbieder moet hem daar aan houden
Met deze nieuwe formule zou het kunnen dat via de tv veel minder inkomsten zal binnen komen
Dat ze dit later nog eens zullen moeten aanpassen
Zeer eigenaardig,
De combo deals zitten wel raar in mekaar?
Mijn huidig abonnement.
All- internet met tv iconic kost nu 81 €
Stel ik het nu zelf samen,maar in feite identiek aan elkaar!
Combo deal, internet 500Mpbs + tv kost 85 €, is 4€ duurder 😔
Toch wel een zeer rare commerciële deal naar de klant toe 🙈
Heb je de check al gedaan in Mijn Telenet?
Ingelogd via mijn telenet gaat niet, raar maar waar.
Dus gewoon vergeleken niet ingelogd dus 4€ duurder.
als ik de combo internet 200Mbps neem en tv is 6€ minder.
Voor internet is vanaf nu 56 euro tv abo 15 euro + tv box 5 euro totaal 20 euro = 76 euro nu
Even gekeken naar Orange.
Start internet
Mobile medium x2
Orange tv
Fixed phone
€85
Ook GRATIS De Morgen Digitaal.
Alleen nog komen stofzuigen thuis zit er niet in(lol).