|
26.296
netweters
|
163.454
antwoorden
|
|
21.965
vragen
|
Maak kennis met ons nieuwe aanbod! Geen packs meer, als klant kies je vanaf nu zelf welk Telenet bij jou past. En er is een Telenet voor iedereen, zowel voor nieuwe als bestaande klanten. Stel je combo helemaal zelf samen, van internetsnelheid tot aantal simkaarten, streamingdiensten, met of zonder tv? Jij kiest zelf wat je nodig hebt.
Ontdek het volledige aanbod op onze Telenet-website:
Weet je niet goed waar te beginnen? Vertrek makkelijk van slimme combo's die bij je passen en personaliseer ze naar wens.
De beste ervaring. Nog meer afgestemd op jou!
Promo's die je niet wil missen!
Er zijn ook tal van interessante promoties, voor zowel nieuwe als bestaande klanten. Stel zelf je perfecte Telenet-combo samen. Meer combineren is meer besparen.
Easy internet is verdwenen?
Nu moeten mensen die overschakelen van de Digicorder naar de TV-box nog meer betalen??
@Santa schreef:
Maar kan je TV-iconic wijzigen naar Telenet TV + TV box zonder je One te verliezen want je wijzigt je pakket?(of gaat Telenet dit zelf wijzigen?).
Je huidige pakket blijft normaal ongewijzigd (tenzij je zelf iets aanpast waardoor het gewijzigd zou moeten worden)
@Santa de prijzen waar jullie naar verwijzen, zijn de prijzen van de nieuwe Telenet TV. Dus als je hiervoor kiest, kies je er automatisch voor om uit je huidige ONE-pakket te stappen en over te schakelen op een volledig nieuwe combinatie. Je kijkt dus best eens na welke combo het voordeligste is voor jou als je hier interesse in hebt, dit kan je makkelijk via de Telenet-website.
@WG94 schreef:Dat klopt. Het goedkoopste Internet + TV abonnement is nu Internet Basic + TV voor €76 (excl eventuele promo's)
Dit is waanzin! Ouderen die geen internet gebruiken moeten nu het dubbele gaan betalen voor TV! (€ 56 voor verplicht internet dat ze niet gebruiken).
@Suzy @Moderator kan je dit bevestigen?
@Suzy schreef:@Santa de prijzen waar jullie naar verwijzen, zijn de prijzen van de nieuwe Telenet TV. Dus als je hiervoor kiest, kies je er automatisch voor om uit je huidige ONE-pakket te stappen en over te schakelen op een volledig nieuwe combinatie. Je kijkt dus best eens na welke combo het voordeligste is voor jou als je hier interesse in hebt, dit kan je makkelijk via de Telenet-website.
Dat is niet erg duidelijk. TV Iconic is een appart pakket en zit niet in One. Als je dit wijzigt dan wijzigt er niets in One....
@Santa schreef:
@Suzy schreef:@Santa de prijzen waar jullie naar verwijzen, zijn de prijzen van de nieuwe Telenet TV. Dus als je hiervoor kiest, kies je er automatisch voor om uit je huidige ONE-pakket te stappen en over te schakelen op een volledig nieuwe combinatie. Je kijkt dus best eens na welke combo het voordeligste is voor jou als je hier interesse in hebt, dit kan je makkelijk via de Telenet-website.
Dat is niet erg duidelijk. TV Iconic is een appart pakket en zit niet in One. Als je dit wijzigt dan wijzigt er niets in One....
TV Iconic was een optie in One, dus geen apart abonnement.
Het "nieuwe" TV abonnement kan je niet nemen zonder een van de nieuwe internet abonnementen.
ik heb momenteel nog een digicorder en het goedkoopste internetabonnement(150gb per maand).
het moment dat telenet zou stoppen met de digicorders,
als ik op dat moment eventueel bereid zou zijn om een tv-box te nemen.
ben ik dan ook verplicht om over te stappen naar het nieuwe tv-abonnement?
(of kan je met een eventuele overstap van digicorder naar tv-box,
het goedkoopste internetabonnement van 150gb per maand toch behouden?).
Die vraag zal je aan Telenet moeten stellen.
Is de Digicorder gehuurd dan zou er volgens mij niet veel veranderen aan je abonnement. Indien het een gekochte is dan start je na omschakeling met huren wat dan mogelijk wel een aanpassing aan het abonnement is.
Je hebt Easy Internet + TV Iconic? Daar hoort in principe toch een TV box bij. Ik zit in dezelfde situatie: ik heb geen TV box, omdat ik met een CI+ kaartje werkt, maar als dat niet meer werkt, dan ga ik gewoon om een TV box. Ik ga ervan uit dat mijn abonnement gewoon hetzelfde blijft.
Juist eens mijn “voorstel” bekeken en ik kan bepaalde dingen niet aanpassen of uitzetten, zoals vaste telefonie kan ik niet weg doen, ik kan alleen mijn internet van 2,5gbps naar 500mbps doen en mobile data aanpassen, maar vaste telefonie & Telenet TV hebben geen aanpassingsknop
@Kcquipor schreef:
Juist eens mijn “voorstel” bekeken en ik kan bepaalde dingen niet aanpassen of uitzetten, zoals vaste telefonie kan ik niet weg doen, ik kan alleen mijn internet van 2,5gbps naar 500mbps doen en mobile data aanpassen, maar vaste telefonie & Telenet TV hebben geen aanpassingsknop
@Kcquipor als het online niet voor je lukt, neem je best even contact op met de klantendienst via chat of telefonisch. Wij kunnen dit via De Netweters niet nakijken, maar onze collega's staan met plezier voor je klaar om je hiermee te helpen.
Oud abo Telenet:
Easy Internet was:33€ dacht
tv:23€ (tenzij je korting hebt, dan nog minder)
Digibox / digicorder: 8€ of meer: 64 € (kan meer zijn)
nieuw?
Vraag: wat als je niet of bijna niet surft?
Opmerkingen: Kon men geen sociale abo voor ouderen bedenken?
Maarja, blijkbaar moet geld rollen zekers?
ik heb het internetabonnement van 150gb per maand,
in kombinatie met een digicorder voor digitale tv.
ik zal mijn digicorder nog behouden,nu het nog kan.
Lees ik goed blz 5 vaste lijn telefoon is €2 per maand of heb ik iets gemist.