Beantwoorden
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Hoe Eurosport kijken op Telenet TV Flow-app?

Beste,

 

Ik heb yugo, met 21 zenders, maar zou graag nu en dan kunnen kijken naar BBC, NPO en eurosport, zonder 6.99 te betalen voor eurosport.

 

Zijn er mogelijkheden om meer zenders in de flow app te krijgen?

 

Mijn ouders hebben ook telenet, dus nu kijk ik via de yelo app die ik stream naar mijn apple tv.

 

Hoe kan ik de telenettv app gebruiken op mijn appletv? nu lukt het niet om bij mij thuis in te loggen. Zou het helpen als ik de QRcode inscan en bij mijn ouders inlog op mijn gsm via hun telenetverbinding. Of moet ik mijn appletc meenemen en daar inloggen en zal dit dan nog werken als ik hem thuis terug aansluit?

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: eurosport bekijken, heb Yugo

0 Likes
11 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe Eurosport kijken op Telenet TV Flow-app?

@Christof75  

Om meer zenders te krijgen en te ontvangen zal je moeten over gaan op digitale tv bij Telenet. Om de telenet tv app te kunnen gebruiken heb je ook al de tv box nodig en die zijn heel erg schaars op dit moment. 

 

Nu gebruik je de velo van je ouders dus die beschikken over een digicorder dus je kan die app eventueel blijven gebruiken.

 

Voor nu het zender aanbod is wat aan de lage kant misschien naar de toekomst toe dat er meer bij komen maar dat ligt aan de contracten die telenet afsluit en rechten die vrij gegeven worden.  


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Hoe Eurosport kijken op Telenet TV Flow-app?

Ik had de telenet tv app op mijn apple tv gezet, dan de QR code ingescand en onmiddellijk zegt hij "het is niet mogelijk om aan te melden"

 

is dat dan omdat mijn gsm niet op hetzelfde netwerk van een eventuele tvbox zou zitten?

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Hoe Eurosport kijken op Telenet TV Flow-app?


@Christof75  schreef:

Ik had de telenet tv app op mijn apple tv gezet, dan de QR code ingescand en onmiddellijk zegt hij "het is niet mogelijk om aan te melden"

 

is dat dan omdat mijn gsm niet op hetzelfde netwerk van een eventuele tvbox zou zitten?


Jij kan de Telenet TV app niet gebruiken.

Je ouders hebben een digicorder. Hier hoort de Yelo app bij. De Telenet TV app kan je enkel gebruiken als je een tvbox hebt. Jij zal hier dus niet op kunnen inloggen.

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Hoe Eurosport kijken op Telenet TV Flow-app?

Als mijn ouders wel een tvbox hebben, zal ik dan wel kunnen inloggen op de app in mijn appletv? Want nu vind ik het vreemd dat je zelfs de aanmeldingsprocedure niet krijgt, 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe Eurosport kijken op Telenet TV Flow-app?

@Christof75  

Als je ouders een tv box zouden krijgen en nemen dan kan je inderdaad inloggen op de telenet tv app. Voor nu is die app en de website ervan voorbehouden aan mensen met een tv box. 

 

Dus met andere woorden heb je geen tv box kan je van dat platform geen gebruik maken. Heb je een digicorder kan je gebruik maken van Yelo tv. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Hoe Eurosport kijken op Telenet TV Flow-app?

@Christof75   Je zegt: "Ik had de telenet tv app op mijn apple tv gezet, dan de QR code ingescand en onmiddellijk zegt hij "het is niet mogelijk om aan te melden".

 

Er wordt dus duidelijk gezegd dat je niet kan aanmelden. De reden weet je nu.

 

De Yelo app lukt wel, dus dat wil zeggen dat je ouders geen Tvbox hebben.

 

Als je ouders een tvbox zouden hebben, wat dus nu niet het geval is, dan ga je de yelo app niet meer kunnen gebruiken. Dan kan je enkel de tv app gebruiken.

 

Is Yugo wel het juiste product voor jou bedenk ik me nu.

 

edit: @patrick37  dat was samen 🙂


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe Eurosport kijken op Telenet TV Flow-app?

@Wheng  

Dat was samen inderdaad. 

Maar die vraag was ik mij ook aan het bedenken @Christof75 . Iemand die zoveel moeite doet voor bepaalde zenders te kunnen zien. 

 

Hier ben ik het toch eens met die vraag van @Wheng  of Yugo wel jou juiste product is. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Hoe Eurosport kijken op Telenet TV Flow-app?

Ik heb reeds flow sinds oktober vorig jaar en ben er heel tevreden over, maar nu word de Giro enkel getoond op eurosport en niet op sporza. dus eenmaal die gedaan is kijk ik weer tevreden naar het beperkte aanbod in de flow app.

 

De reden waarom ik enkel apple tv wil gebruiken is het gebruiksgemak, ook netflix en de stream app. En ook de camera van mijn deurbel komt er automatisch op als iemand aanbelt. Ik gebruik voor mijn huisautomatie apple homekit en voor geluid twee homepods og.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe Eurosport kijken op Telenet TV Flow-app?

@Christof75  

Je kent dus het antwoord wat je gegeven hebben , en zal het herhalen:

 

Yelo tv kan je kijken op je ouders hun account omdat die een digicorder hebben. 

Telenet tv is niet beschikbaar want er is geen tv box. 

 

Yelo tv kan je ook kijken op Apple TV als je dat wil dus dat is geen probleem. 

 

Flow heb je niet sinds oktober vorig jaar want flow is vorige maand gelanceerd. Je had Yugo sinds vorig jaar , laten we wel de juiste benoemingen blijven gebruiken. 

 

Ik zie trouwens jou vraag ook via andere topics binnen komen nu is er niet veel duidelijkheid meer hé. Beter richt je je op één topic en niet op verschillende waar je een paar keer hetzelfde vraagt net als in dit topic. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Hoe Eurosport kijken op Telenet TV Flow-app?

Mijn excuses, inderdaad Yugo.

 

Maar mijn ouders gaan overgaan naar One, hopelijk met de bijhorende TV box.

 

Alvast bedankt voor de antwoorden

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe Eurosport kijken op Telenet TV Flow-app?

@Christof75  

Houd er maar vast rekening mee dat je ouders geen tv box krijgen. Er is een schaarste aan tv boxen en dus moeilijk eentje te krijgen. 

 

Je ouders kunnen altijd een Telenet center bellen in de buurt en vragen of er voorradig zijn en misschien eentje aan de kant leggen. Anders is het geduld hebben om er eentje te krijgen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee en dan moet je straks niet hier sturen dat er geen tv boxen zijn. Want dat is dus algemeen bekend probleem. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes