24770
netweters
|
152551
antwoorden
|
20720
vragen
|
Ik krijg elke 6de van de maand mijn factuur van Telenet.
Via de Telenet app en de website krijg ik de factuur niet open. Doe ik iets fout?
De oude facturen krijg ik wel open.
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Kan factuur niet openen
Hier lukt het ook niet.
Ik heb wel al ondervonden dat het enkele dagen na facturatiedatum kan duren voordat de factuur beschikbaar is.
Bij ons is de factuurdatum telkens de 7de van de maand.
De factuur is ook nog niet beschikbaar via Doccle.be
Paasdagen
Bedankt voor uw antwoord. Nu weet ik dat het niet alleen bij mij is.
In Doccle zie ik ook nog niets staan.
Deze morgen ging het bij mij ook niet , nu wel.
Langs mail heb ik de factuur nog niet ontvangen , anders reeds wel.
Nog even geduld.
Telefonisch
@Ex-Netweter
Vandaag 12/04 mail ontvangen van factuur , normaal ontvang ik dat 6de of 7de van de maand.
De mail heeft wel een andere vormgeving, waarschijnlijk resultaat van hun nieuw platform.
Via Telenet app krijg ik melding 'We kunnen je aanvraag momenteel niet verwerken, probeer het later opnieuw.'
Ik kan wél betalen, maar dat doe ik niet, want er staat dat ik nog 15 dagen heb. Via Doccle heb ik nog niets ontvangen. Normaal gezien ontvang ik de factuur op de 12e van de maand.
Ik heb de factuur langs mail ontvangen, wel later als gewoonlijk en kan ze ook openen.
De betaling gebeurt langs domiciliering , normaal wordt dat steeds stipt op de 7de van de maand van de rekening gehaald, nu nog niets.
In mijn Telenet "Geen openstaand saldo"
Zijn er nog mensen die hetzelfde constateren.
Werkt er nu nog iets normaal bij Telenet ?
Sorry ik bedoelde de 17de van de maand.
Wegens onderhoudswerken zullen de klantenzone en Mijn Telenet niet beschikbaar zijn van dinsdag 18 april 20:00 tot woensdag 19 april 08:00.