41242
netweters
|
17805
gesprekken
|
19234
vragen
|
Ik heb de app Triiing gedownloaded, maar ik kan niet aanmelden. App loop vast bij het klikken op aanmelden. App opnieuw geïnstalleerd. Zelfde resultaat.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Mijn Triiing werkt. Het is wel zo dat er wel eens storingen zijn dat het tijdelijk niet werkt. Mijn locatie staat hoodzakelijk uit, enkel indien nodig staat die aan. De machtigingen die voor Triiing bij mij aanstaan zijn: contacten en microfoon. De machtiging telefoon staat uit.
Als je privacygevoelig bent geef je zo weinig mogelijk machtigingen, maakt privacy je niets uit en wens je maximaal comfort, geef dan alle machtigingen.
Wees er echter van overtuigd dat zelfs met een minimum aan machtigingen je nog heel veel privacy vrijgeeft.
Ja, op tablet werkt perfect, op smartphone kan ik niet controleren omdat ik niet kan inloggen in de app en deze steeds vastloopt met de vermelde "error" melding. Zal straks keertje bellen naar Telenet
Het werkt nog steeds niet. Alle machtigingen zijn toegestaan .
Gebeld met telenet, zijn op de hoogte van het probleem en er wordt aan gewerkt, zou binnen enkele dagen opgelost moeten zijn... ik denk dat het toestel afhankelijk is daar een kennis van mij met hetzelfdezelfde merk van smartphone werkt, dezelfde Android versie 9 heeft en bij hem blijkt de triiing app wel te werken.
Op mij iphone met ios 13 lukt de installatie van triiing nog altijd niet, tot zover het "voordeel"
iemand ervaring of oplossing?
Mijn "ervaring" zegt dat je voor de oplossing best eens belt naar klantendienst. Er zijn er wel meer die problemen hadden maar niet vertellen hoe het opgelost is geraakt. Waarschijnlijk heeft men bij Telenet "iets" gedaan waardoor het werkt.
Je kan best die weg ook volgen.
dankje voor het antwoord; ik heb de klantendienst al gebeld maar ben daar na heel verbaasde reacties (toch niet mogelijk dat het niet zou marcheren zeker) doorverwezen naar een winkel
ik zal dan maar eens moeten langs gaan, vrees ik
als men het daar oplost vraag ik zeker info en laat het hier weten
Zelfde probleem hier. iphone 8. Alle updates gedaan.
tringg stoptte ineens met werken. Toen was het gedaan. Log in scherm en geraak niet meer binnen.
Telenet gecontacteerd. En zij hebben eveneens geen flauw benul van wat hier gaande is.
ik vertelde dat we met veel waren te zien aan die forum en met verschillende telefoons. Toch allemaal heel recent.
Ze hebben al mijn tringaccounts verwijderd. Eveneens was dat niet de oplossig... ik geraak nog steeds niet door het aanmeldscherm....
OPLOSSING VAN TELENET:
’NIKS’. Een dikke nul, een dikke zero.
Kan je eens proberen om met uw simkaart in een ander toestel verbinding te maken?
Omgekeerd ook. Andere simkaart in uw toestel.
Lukt er iets?
Onder Android is hangt het probleem duidelijk samen met Android 10 (Q). Kunnen al die iOS gebruikers eens melden met welke versie zij werken?
‘Probeer eens in een ander toestel’. Jullie denken allemaal dat iedereen 10 toestellen thuis heeft?
sorry, maar dat is bij mij niet het geval. Als ik een nieuwe telefoon koop gaat mijn oude weg. In wat voor een rijkelui’s wereld leven jullie?
OPLOSSING GEVONDEN (dit zonder hulp van telenet)...
Aanmelden bij triing. Doe dit ZONDER WIFI!!! Enkel op je mobiele data. Ik heb het meerdere keren geprobeerd om te testen of dat het wel degelijk
deze ‘belachelijke’ oplossing was.
maar idd. Het werkt. Aanmelden lukt niet als je verbonden bent met wifi. Wel via mobiele data!
eens je aangemeld bent zet je uw wifi terug aan, en kan je bellen!!!
Ik veronderstel dat dat onder Android is (iPhone is voor rijke mensen, volledig mee eens 😉 ). Welke versie, is dat Android 10 (Q) ? Bij mij zijn de problemen immers begonnen na de upgrade naar Q. Ik kan echter wél inloggen, maar ik krijg "GEEN VERBINDING" te zien en ik ben niet de enige zoals je hier kan zien.
Ik vraag het even na, want momenteel heb ik Triiing overgezet op een oude Samsung Galaxy S4 Mini (ik gooi mijn oude toestellen niet weg; heb hier zelfs nog een Nokia 3410 mét rode cover) met een ander nummer en dat werkt. Als ik me niet vergis, dan staat daar Android 4.x op. Als jouw toestel ook een Android is, dan probeer ik het nog eens. Indien niet, dan laat ik het nog even zo.
De door u gevonden oplossing is 1 dag vroeger in volgende draad: https://www.netweters.be/t5/Telenet-apps/Triiing/m-p/77297#M4441 bekend gemaakt.
Toen blijkbaar samen met Telenet gevonden als (tijdelijke) oplossing voor dat probleem.
Groeten