24757
netweters
|
152435
antwoorden
|
20704
vragen
|
Sinds een paar dagen of langer als ik Telenet kijk via iMac dan zitten er kleurveranderingen in het beeld wisselend groen en rood het beeld is bekijkbaar maar er zit een groen en rode schijn in de kleuren en er zit een lijn in het midden overgang rood groen
dit enkel via computer op iPad en gsm met app is alles ok
heb dit al gemeld technische dienst maar nog geen antwoord
als ik naar Netflix kijk op iMac is er geen probleem
dit op alle zenders
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hier juist hetzelfde Computer laten onderzoeken blijkt het probleem nog eens bij telenet te liggen al maanden internet probleem met schommelingen die nog niet zij opgelost en nu dit er nog eens bij dikke flop die telenet enkel prijs opslaan voor de "techniekers" te kunnen betalen om hun problemen zogezegd te gaan oplossen ipv betalen voor iets dat deftig werkt je mag geen dag telaat betalen want dan sluiten ze het af maar wie wilt betalen voor iets dat niet werkt
Ik ben overgeschakeld naar Chrome en daar is het beeld perfect
het is dus blijkbaar iets tussen Safari en yelo tv
ik heb chrome en daarop is het nog steeds
Ook ik heb chrome en heb dit probleem ook. Meestal na een half uur ongeveer.
Vroeger via de app nooit.
Enkel bij yelo tv, alle andere zaken op de laptop werken wel.
Raar (weeral)
Bij mij nog altijd een probleem via Chrome. Iemand hier al een oplossing voor?
Hallo,
Dit is nog steeds niet opgelost. Ook al staat dit bij opgelost.
Iemand een idee?
Nu heb ik dit eveneens via android 10 op samsung s9 via chromecast.
Thanks
Top top. Dank je suzy. Ik zal het asap testen. Super benieuwd.
en nog geen spijt dat ze under weer leugens wijs hebben gemaakt bij de klantendienst
Hallo,
Probleem is nog steeds niet opgelost. Alle andere apps werken wel (vrt nu, vtm go,...)
Geef je het terug door Suzy?
Dank
David
Neen nog steeds niet opgelost .
Zelfde verschijnsel op GSM en Android TV box
Droevig . Waarschijnlijk betalen we nog niet genoeg.....
Momenteel staat er geen algemeen ticket meer open hiervoor.
Als je deze kleurveranderingen toch nog zou opmerken, neem je best contact op met de Telenet klantendienst, eventueel via Facebook of Twitter. Zorg zeker voor enkele voorbeelden waarbij je het hebt gemerkt (programma/serie/film, datum/tijdstip), dan kan dit opnieuw doorgegeven worden ter onderzoek.
De aangeduide "oplossing" is geen oplossing.
Chrome, Internet Explorer 11, Edge, Opera, Safari, Firefox, de Android app, streaming via chromecast.
Alles toont kleurverschillen.
Het ligt overduidelijk niet aan de client-toestellen maar aan de streamingdienst van Yeloplay.
Iemand meer info hierover gekregen van Telenet?
Klopt , hier nog steeds zelfde verschijnsel.
Zowel op computer, GSM als mediabox veranderen de kleuren constant.
Telenet vindt het blijkbaar niet nodig om hier iets aan te doen , want het probleem sleept al minstens aan van begin december.
Apps als VTM go , VRTnu hebben het verschijnsel niet , dus het ligt zeker niet aan de eind apparatuur.
Dit maakt Yelo TV waardeloos , want je wordt gewoon gek als je er naar kijkt.