24753
netweters
|
152359
antwoorden
|
20693
vragen
|
Is er wat mis met "mijn telenet", deze geeft een fout aan (fishing), krijg hem dus niet open.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@francis50 net gekeken maar geen probleem ondervoden. Kan u eens proberen met een andere browser?
Altijd chrome gebruikt, waarom zou dat nu dan niet gaan ???
Via Edge
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
@francis50 gebruik zelf ook chrome en geen enkele andere browser en daar werkt het perfect in. Misschien is het een lokaal probleem in de regio zelf.
De avast geeft hier een fishing als ik mijn telenet wil openen werkte altijd al maar vandaag dus niet.
Ik gebruik Avast hier al jaren, van toen het nog 'avast! Home Edition'was. In de loop van de jaren is avast alleen maar meer en meer "bloated" geworden. Allerlei rommel tot het "opruimen van onnodige bestanden" toe. Zelf heb ik alleen File Shield, Behavior Shield en Web Shield ingesteld. Al de rest staat standaard uit. Zoals je zelf ervaart levert het alleen maar problemen op.
Gebruik je de url http://www.mijntelenet.be of een url via Google ?
Als ik bijvoorbeeld via Google zoek naar "mijn telenet", dan kom ik ook een url tegen die mij een foutmelding geeft: https://mijn.telenet.be/mijntelenet/oauth/reload.do
Vandaag lukt het zoals altijd, weet zelf niet wat er scheelde gisteren, nu in orde dus.
@francis50 schreef:Vandaag lukt het zoals altijd, weet zelf niet wat er scheelde gisteren, nu in orde dus.
Des te beter .....
@francis50 schreef:Vandaag lukt het zoals altijd, weet zelf niet wat er scheelde gisteren, nu in orde dus.
Gremlins? 😉