24748
netweters
|
152263
antwoorden
|
20686
vragen
|
Beste Netweters,
ik weet niet of jullie het al gemerkt hebben maar Mijn Telenet ligt al plat sinds maandag middag. Nu wil ik toch wel eens van jullie weten hoe jullie er tegen overstaan dat wij afhankelijk zijn van een website die laat ons eerlijk zijn altijd al moeilijk werkte en nu totaal niet meer. Liever zou ik zien dat er een optie komt dat je je router, powerline,... van Telenet net zoals overal via een ip kunt benaderen. Ik zelf heb gisteren een nieuwe nas besteld die ik graag wil van buitenaf wil kunnen benaderen, alleen is dit nu niet mogelijk door die storing.
Ik dacht dat de problemen opgelost waren.
Kan je de modem eens herstarten?
Geeft dat verbetering?
@JarneChris merk geen enkel probleem aan mijn kant. Heb al paar keer ingelogd op ' mijn Telenet ' dus het werkt. Je kan eens doen wat @louishufk u gevraagd heeft.
Ik zie wel dat 'Mijn Telenet' veranderd is.
Andere indeling.
Mijn produkten.
….
…..
…..
Zie dat er wat bijgekomen is : je kan je abonnement nu vergelijken met andere providers , dat gaat via het BIPT. En heb gezien dat je nu ook kan zien of je nog het juiste product hebt bij Telenet.
Voorheen als je rechtstreeks naar https://mijn.telenet.be ging, kreeg je een foutmelding te zien. Hier is er ondertussen een workaround voor geïmplementeerd, zodat je eerst op een tussen pagina komt. Van daaruit kan je dan doorklikken naar 'Mijn Telenet" via de blauwe tegel rechts bovenaan. Het probleem is dus nog niet 100% opgelost, maar je krijgt geen foutmelding meer.
Wat je wel nog altijd zonder problemen kan is naar Mijn Telenet gaan vanop de Telenet website.
@patrick37je kan je abonnement nu vergelijken met andere providers , dat gaat via het BIPT
Waar zie jij dat staan onder 'Mijn Telenet'? Link
@JarneChris schreef:Liever zou ik zien dat er een optie komt dat je je router, powerline,... van Telenet net zoals overal via een ip kunt benaderen.
Ik ben hier ook vragende partij voor! Ook meer instellingen aanpassen in de app zou handig zijn (ipv alleen netwerknaam & wachtwoord kunnen aanpassen).
Ik krijg toch nog altijd een foutmelding als ik naar de instellingen van mijn modem wil. De modem is vandaag al een aantal keer herstart omdat wij Safespot hebben genomen maar daar loopt ook niet alles goed bij, zo gebeurd het dat als ik apparaten in de gastzone zet dat deze nog altijd gewoon verbinding kunnen maken met mijn Tv-Box(Youtube,Netflix) en Chromecast. Was al aan het denken of het aan mijn modem zou liggen wat me wel straf zou lijken want dat is pas een nieuwe.