Beantwoorden
JarneChris
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Mijn Telenet werkt niet meer

Beste Netweters,

ik weet niet of jullie het al gemerkt hebben maar Mijn Telenet ligt al plat sinds maandag middag. Nu wil ik toch wel eens van jullie weten hoe jullie er tegen overstaan dat wij afhankelijk zijn van een website die laat ons eerlijk zijn altijd al moeilijk werkte en nu totaal niet meer. Liever zou ik zien dat er een optie komt dat je je router, powerline,... van Telenet net zoals overal via een ip kunt benaderen. Ik zelf heb gisteren een nieuwe nas besteld die ik graag wil van buitenaf wil kunnen benaderen, alleen is dit nu niet mogelijk door die storing. 

0 Likes
9 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Mijn Telenet werkt niet meer

@JarneChris 

Ik dacht dat de problemen opgelost waren.

Kan je de modem eens herstarten?

Geeft dat verbetering?


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5856
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mijn Telenet werkt niet meer

@JarneChris  merk geen enkel probleem aan mijn kant. Heb al paar keer ingelogd op ' mijn Telenet ' dus het werkt. Je kan eens doen wat @louishufk  u gevraagd heeft.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Mijn Telenet werkt niet meer

Ik zie wel dat 'Mijn Telenet' veranderd is.

Andere indeling.

Mijn produkten.

….

…..

…..

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5856
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mijn Telenet werkt niet meer

Zie dat er wat bijgekomen is : je kan je abonnement nu vergelijken met andere providers , dat gaat via het BIPT. En heb gezien dat je nu ook kan zien of je nog het juiste product hebt bij Telenet.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Mijn Telenet werkt niet meer

Voorheen als je rechtstreeks naar https://mijn.telenet.be ging, kreeg je een foutmelding te zien. Hier is er ondertussen een workaround voor geïmplementeerd, zodat je eerst op een tussen pagina komt. Van daaruit kan je dan doorklikken naar 'Mijn Telenet" via de blauwe tegel rechts bovenaan. Het probleem is dus nog niet 100% opgelost, maar je krijgt geen foutmelding meer. 

 

Wat je wel nog altijd zonder problemen kan is naar Mijn Telenet gaan vanop de Telenet website. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Mijn Telenet werkt niet meer

@patrick37je kan je abonnement nu vergelijken met andere providers , dat gaat via het BIPT

 

Waar zie jij dat staan onder 'Mijn Telenet'?   Link

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5856
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mijn Telenet werkt niet meer

Schermafbeelding 2020-05-13 om 14.15.37.png


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Mijn Telenet werkt niet meer


@JarneChris  schreef:

Liever zou ik zien dat er een optie komt dat je je router, powerline,... van Telenet net zoals overal via een ip kunt benaderen.  


Ik ben hier ook vragende partij voor! Ook meer instellingen aanpassen in de app zou handig zijn (ipv alleen netwerknaam & wachtwoord kunnen aanpassen). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
JarneChris
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Mijn Telenet werkt niet meer

Ik krijg toch nog altijd een foutmelding als ik naar de instellingen van mijn modem wil. De modem is vandaag al een aantal keer herstart omdat wij Safespot hebben genomen maar daar loopt ook niet alles goed bij, zo gebeurd het dat als ik apparaten in de gastzone zet dat deze nog altijd gewoon verbinding kunnen maken met mijn Tv-Box(Youtube,Netflix) en Chromecast. Was al aan het denken of het aan mijn modem zou liggen wat me wel straf zou lijken want dat is pas een nieuwe.

foto fout.JPG

0 Likes