24758
netweters
|
152468
antwoorden
|
20712
vragen
|
Mijn telenet : Als ik klik op thuisnetwerk gebeurt er niets! Nog mensen met dit probleem?
mvg
Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Mijn telenet en thuisnetwerk
De aanpassingen van deze nacht hebben geen oplossing gegeven voor mij , nog steeds geen thuisnetwerk in te stellen.
Inderdaad.👍
Op 5/1/2023 heb ik Telenet gecontateerd ivm met dit probleem.
Heb dezelfde dag nog een mail ontvangen van Telenet met dossiernummer en dat ik ten laatste op 10/1/2023 een antwoord zou ontvangen.
Op 11/1/2023 nog geen antwoord.
Na veel geduld en in wacht terug Telenet kunnen bereiken.
Een vriendelijke man , begreep mijn frustratie, maar kon niets beloven wanneer het zou opgelost zijn.
En nu nog straffer , hij zei dat het zo druk was op de technische dienst , dat hij zelf de technische dienst niet kon kontakteren.
Niet te doen....
Ja inderdaad,ik wacht ook op antwoord het zou bij mij opgelost moeten zijn op 16/01/2023(hebben ze belooft.!?
|
Beste Eric, |
We hebben je vraag goed ontvangen en doen er alles aan om je verder te helpen. Je mag ten laatste op 16/01/2023 een antwoord van ons verwachten. |
Vriendelijke groeten, Telenet-klantendienst |
Het bericht van Telenet aan mij had dezelfde vorm 😀.
Ik ben benieuwd of men het voor u gaat klaarspelen 🤞
We merken dat het momenteel heel druk is op onze klantendienst. We zetten alles in om iedereen zo snel mogelijk te helpen. Kijk zeker op Klantenservice voor antwoorden op de veelgestelde vragen.
Dat ze eerst alles eens in detail uittesten voor ze het op het net gooien , dan zouden ze ook veel minder problemen hebben en het niet zo druk hebben op hun klantendienst.
Beste,
Ik wil gewoon dat het opgelost wordt en de rest is bijzaak , met die klachten doet men toch niets.
Ok,samen zullen we duimen.🤞
Gezien hier geen antwoord meer op is gekomen ga ik even verder.
Als ik naar mijn telenet ga, en dan hebben we het hier over de, vermoed ik, nieuwe user interface:
en ik klik dan op expert instellingen weizigen en ik verander een instelling krijg ik altijd dezelfde error:
Eender welke instelling ik aanpas geeft hetzelfde resultaat.
In mijn geval heb ik nog geen bestaande port-forwarding regels en wil ik graag een regel toevoegen:
Zolang ik geen van de gereserveerde poorten gebruik zou het niet mogen uitmaken welke regel ik toevoeg.
Ik ben met dit probleem ook al naar een telenet winkel geweest maar de vriendelijke meneer wist niet wat port forwarding betekende of waar hij het binnen "mijn telenet" terug kon vinden. Hij heeft vervolgens een support ticket aangemaakt en me gezegd dat ik binnen de 2 weken antwoord zou krijgen. Dit was op de 12de december. We zijn ondertussen de 14de Januari.
Op dit ogenblik kampen er nog mensen met dit probleem, al posts voorbij zien komen met zelfste probleem.
Je kan een case aanmaken bij telenet, maar het is wachten tot telenet alles op een rijtje terug heeft vrees ik 🫤
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Hier kan je het ook volgen, bestaande topic.
Geavanceerde instellingen wijzigen op modem lukt niet
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Hi allemaal!
Helaas zijn er inderdaad problemen met de logins van Mijn Telenet. We zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Het is op dit moment bijzonder druk op alle Telenet klantenservice kanalen. We doen er echt alles aan om iedereen zo goed en snel mogelijk verder te helpen. Onze oprechte excuses dat hiervoor de wachttijden oplopen.
Ik heb de gelijkaardige topic van @FVDM ook samengevoegd met deze thread.