41860
netweters
|
18374
gesprekken
|
19856
vragen
|
Goedendag
De Safespot-app wilt niet meer opstarten.
Zijn er problemen gekend op dit moment.
Heb de app al volledig verwijderd, terug geïnstalleerd en opnieuw geactiveerd.
Tot dan geen probleem.
Maar de app blijft schijnbaar hangen bij het opstartscherm.
Alvast bedankt Tomy
Titel gewijzigd door Filip (mod) | Vorige titel: Safespot
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als het iphone is is het gekend
Een samsung a52, maar ook een samsung tab9+. Zaterdag werkte het nog.
Alvast bedankt voor het antwoord.
Wel vreemd dan, kan de Safespot-app wel terug activeren maar werken doet hij bij mij niet.
Blijft hangen op het gele scherm met de smiley van Telenet en dit op beide toestellen.
Contact gehad met Telenet, ze hebben de software terug toegevoegd.
Daarna hebben we het thuisnetwerk terug volledig opgestart.
Spijtig is het probleem nog niet opgelost hiermee.
@Tomy1974 Er is van zaterdag op zondag een update geweest aan het systeem, kan zijn dat er iets is veranderd dat het safespot systeem doet crashen ofzo, kan zijn dat ze aan de telefoon deze info nog niet hadden van de update dit weekend.
zou nog eens bellen en vragen of de achterliggende dienst dit niet kan oplossen.
Ik heb hetzelfde probleem op Nokia 7.2. het probleem is er sinds dit weekend.
Momenteel merken we inderdaad hinder op bij de Safespot-app. Klanten krijgen ofwel een foutmelding ofwel een geel scherm waarbij ze niet verder in de app geraken.
De achterliggende dienst van Telenet doet het nodige om dit verder op te lossen. Onze excuses voor de hinder.
Goednieuws, de Safespot-app werkt terug.
Thx