24757
netweters
|
152418
antwoorden
|
20701
vragen
|
Mijn telenet : Als ik klik op thuisnetwerk gebeurt er niets! Nog mensen met dit probleem?
mvg
Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Mijn telenet en thuisnetwerk
Probeer nu eens, mijn telenet is terug online.
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
@DeLLiAnO nogmaals geprobeerd, geen succes. Ik blijf het onderstaande krijgen.
Ik kan je afbeelding nog niet zien.
Heel raar, heb net getest:
Regel aanpassen en opslaan drukken - werkt.
Regel verwijderen door alles blanco ye maken en opslaan drukken - werkt.
Welke modem heb je van telenet, exacte type.
Op deze link van telenet kan je zien welke er zijn.
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
@BeeVeeDee schreef:Hallo,
Ik heb al enkele jaren enkele port forwarding regels toegevoegd. Nu zou ik er nog ene willen toevoegen en enkele verwijderen. Alleen krijg ik altijd een fout wanneer ik op Wijzigen klik: "Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw.". Heeft nog iemand die ervaring en een idee wat hier aan te doen. Via de Telenet Whatsapp kreeg ik alleen mee het hier na te vragen of tegen betaling een technieker te laten langskomen (een technieker laten langskomen lijkt me een beetje overkill voor instellingen).
Mogelijke oorzaak zou kunnen zijn dat ik twee oude regels heb staan waarbij in het veld "Externe poort "de start- en eindpoort gelijk zijn wat niet mag (ooit was dit geen probleem).
Ik kan ook geen afbeelding zien, maar wilde toch even op deze opmerking reageren. Dit zou normaal geen enkel probleem mogen zijn.
Hieronder zijn mijn port-forwarding regels (voor het doorsturen van ipsec naar een achterliggende vpn-server, op ip addres 192.168.0.10)
Zoals je ziet zijn de externe begin en eindpport gelijk.
Dito. Ook geprobeerd en werkt. Maar probleem blijft dat ie niet kan opslaan.
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Alles is eigenlijk al geprobeerd, zelfs modem reset. Het is ook al een ganse tijd aan het aanslepen.
Je kan is naar telenet bellen om is te kijken of zij iets kunnen doen van daaruit, maar betwijfel ik. Er zijn nog al topics geweest waar een modem wissel de oplossing was.
Dan kan ik je nog alleen aanraden om deze gratis te wisselen in telenet shop. Doen ze niet moeilijk over en is gratis. Je ruilt immers defect om voor een nieuwe.
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Het scherm met de optie om expertinstellingen uit te schakelen geeft uiteraard geen info. Wat wou je opslaan? Kan je daarvan de afbeelding weergeven?
Nope ik had ook mijn hoop gevestigd op die 'verbeteringen'...
Ondertussen hebben ze nog eens (nu via Twitter DM) de probleem omschrijving opgevraagd (nat Tweet dat ik hun opvolging beneden peil vond, wetende dat er meerdere mensen probleem hebben).
Ik kan niet meer doen dan de screenshots terug doorsturen.
Je zou iemand aan de lijn moeten hebben die dit doorstuurt naar technische dienst (en niet vergeet te doorsturen!) En case nummer moeten krijgen van opvolging
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Ga eens langs een Telenet center,leg daar alles uit.
Hopelijk kunnen ze jou daar helpen.
Vanaf de nieuwe layout in voege is van Mijn Telenet kan ik geen aanpassingen meer doen aan mijn thuisnetwerk , bij aanklikken steeds de foutmelding
ng.omapi-404-errorfield.
Al de rest van Mijn Telenet werkt wel.
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Thuisnetwerk niet in te stellen
Join the club.
Ik heb Telenet reeds gecontacteerd en men weet van het probleem , maar ze kunnen niet zeggen wanneer het probleem gaat opgelost zijn.
Sommige klanten hebben geen probleem en andere zoals wij wel.
Ik heb hun gezegd een nieuwe layout is mooi , maar test het dan eerst allemaal uit 😡
Join the club.
Ik heb Telenet reeds gecontacteerd en men weet van het probleem , maar ze kunnen niet zeggen wanneer het probleem gaat opgelost zijn.
Sommige klanten hebben geen probleem en andere zoals wij wel.
Ik heb hun gezegd een nieuwe layout is mooi , maar test het dan eerst allemaal uit
Telenet is momenteel aan hun website bezig,Thuiswerk is niet bereikbaar momenteel.
Ook aanrekeningen zijn niet beschikbaar.
Zijn terug online.