Beantwoorden
Slisse1
Freshman Beetjesweter
Goed gevonden! It's your eighth party! It's your fifth party! Primeur!

MyTelenet- foutmelding "Mijn thuisnetwerk"

Na installatie nieuwe modem krijg ik volgende err code wanneer ik mijn thuisnetwerk wil nakijken . 

Ng.ocapi.404-OCAPI-ERR-OCGE404-errorfield

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: App my telenet

4 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Je contacteert hiervoor best de klantendienst, je kan dit niet zelf oplossen dus we kunnen je hier bij De Netweters niet bij helpen

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
ChristofM
Expert Moderator
Champagne, lezer van het jaar! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

@Slisse1  schreef:

Na installatie nieuwe modem krijg ik volgende err code wanneer ik mijn thuisnetwerk wil nakijken . 

Ng.ocapi.404-OCAPI-ERR-OCGE404-errorfield

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: App my telenet

@Slisse1 Onze diensten zijn momenteel wel op de hoogte van deze foutmelding bij "Mijn thuisnetwerk". Er wordt ook aan een oplossing gewerkt hiervoor. Onze excuses voor deze hinder.

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewChristof | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Guy13
Experienced Weetjesweter
π-DAY! Complimentendag Say what?! Happy New Year!

Ik heb hetzelfde probleem. Na een nieuwe modem en een Telenet pod wekte het nog wel. Dan schakelde ik over van Wigo naar onefor2, toen begonnen de problemen. Dit duurt reeds ZES MAANDEN. Tientallen malen contact gehad met klantendienst, zowel telefonisch als Whatsapp. Steeds dezelfde uitleg “we zijn er mee bezig” Dit kan toch niet. Dit bericht hier dus afsluiten als opgelost is wat vroeg. Wie kan dit oplossen ?,

PPS
Freshman Weetjesweter
π-DAY! Star Wars Day Leesbeest! Goed gevonden!

Zelfde probleem sinds begin november vorig jaar.

ook na overschakelen van WIGO naar One.... nog altijd niet opgelost!