Beantwoorden
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 279
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Netflix volgens Mijn Telenet niet geactiveerd

@Suzy ik heb de combi Streamz en Netflix premium en ik krijg na 3 weken nog steeds mails en de melding via mijn telenet en via de app dat ik het moet activeren, is dit een algemeen probleem? Netflix werkt nochtans perfect!

Schermopname (34).png

Schermopname (35).png

24 reacties
CarlVN
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Star Wars Day

Netflix volgens Mijn Telenet niet geactiveerd

Hey Suzy, ik zit met ongeveer hetzelfde probleem bij mijn moeder, Netflix via Telenet werkt niet. Ook steeds fout bij activatie. Klantendienst zegt dat achterliggende dienst er mee bezig is. Dit al meer dan twee maand ... op factuur staat Netflix wel op dus die activering werkt wel ...

Mijn moeder heeft speciaal internet genomen om Netflix te kunnen kijken en nu werkt dit al maanden niet.

bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Netflix volgens Mijn Telenet niet geactiveerd

Hallo, @CarlVN  Ik zou dit terug navragen bij onze helpdesk, gezien het al even in behandeling is. Via deze weg kunnen we dit ook niet versnellen, jammer genoeg. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

CarlVN
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Star Wars Day

Netflix volgens Mijn Telenet niet geactiveerd

Bert,

Gisteren, juist voor deze post, nog contact gehad met de helpdesk. Antwoord: achterliggende dienst is er mee bezig.

Meer konden ze niet doen ... en intussen inderdaad al meer dan 2 maanden geen Netflix.

Het betaalde bedrag voor Netflix, dat niet werkt, moesten we maar terugvorderen vanaf er een oplossing is ... wanneer de oplossing er is? ... geen idee.

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 534
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Netflix volgens Mijn Telenet niet geactiveerd

We willen jullie graag laten weten dat we achterliggend nog steeds bezig zijn met het opvolgen van dit issue.
Kunnen jullie hieronder even laten weten of jullie nog steeds opmerken dat Netflix niet geactiveerd staat via Mijn Telenet en of jullie het al dan niet kunnen stopzetten? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

CarlVN
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Star Wars Day

Netflix volgens Mijn Telenet niet geactiveerd

Staat bij mijn moeder nog steeds als niet geactiveerd op haar Mijn Telenet. Werkt wel en facturatie is zo te zien ook in orde.

 

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 534
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Netflix volgens Mijn Telenet niet geactiveerd


@CarlVN  schreef:

Staat bij mijn moeder nog steeds als niet geactiveerd op haar Mijn Telenet. Werkt wel en facturatie is zo te zien ook in orde.


 @CarlVN Bedankt voor jouw feedback. Het onderzoek staat momenteel nog open, maar ze zijn nog op zoek naar nieuwe voorbeelden. Kan je via deze link de klantgegevens van jouw moeder doorgeven aan de social media klantendienst van Telenet? Je mag specifiek benoemen dat je bent doorverwezen vanuit De Netweters. Dan kunnen ze haar gegevens toevoegen aan het bestaande dossier. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

CarlVN
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Star Wars Day

Netflix volgens Mijn Telenet niet geactiveerd

Done 🙂

 

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 534
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Netflix volgens Mijn Telenet niet geactiveerd

@CarlVN Ik wou eens even polsen of dit ondertussen al in orde is gekomen bij jouw moeder? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

CarlVN
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Star Wars Day

Netflix volgens Mijn Telenet niet geactiveerd

Volgende mail heb ik 5 dagen geleden ontvangen:

Momenteel werkt alles nog maar in haar Mijn Telenet is Netflix niet te zien??

Ik hoop dat de miserie niet terug begint ...

Omwille van een achterliggend probleem, konden we jouw product niet activeren. Erg vervelend, dat beseffen we. We hebben het product daarom voor je verwijderd. Mogelijks ontving je daardoor een automatische e-mail.
 
Wil je Netflix graag opnieuw activeren? Dan kan dat hier.
 
We verontschuldigen ons voor het ongemak. We wensen je alvast veel kijkplezier!
 
Vriendelijke groeten,
Het Telenet-team
FamWildermans
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Jij bent af! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Netflix volgens Mijn Telenet niet geactiveerd

Hier heb ik hetzelfde probleem al enkele maanden,

Verschillende keren gebeld... Word er niet wijzer uit enkel achterliggende dienst is er mee bezig. 

We houden je op de hoogte...

Kan niks wijzigen van mijn pakket