Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Netflix volgens Mijn Telenet niet geactiveerd

@Suzy ik heb de combi Streamz en Netflix premium en ik krijg na 3 weken nog steeds mails en de melding via mijn telenet en via de app dat ik het moet activeren, is dit een algemeen probleem? Netflix werkt nochtans perfect!

Schermopname (34).png

Schermopname (35).png

0 Likes
25 reacties
CarlVN
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day Say what?!

Netflix volgens Mijn Telenet niet geactiveerd

Hey Suzy, ik zit met ongeveer hetzelfde probleem bij mijn moeder, Netflix via Telenet werkt niet. Ook steeds fout bij activatie. Klantendienst zegt dat achterliggende dienst er mee bezig is. Dit al meer dan twee maand ... op factuur staat Netflix wel op dus die activering werkt wel ...

Mijn moeder heeft speciaal internet genomen om Netflix te kunnen kijken en nu werkt dit al maanden niet.

0 Likes
bert_
Moderator
Berichten: 212
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Netflix volgens Mijn Telenet niet geactiveerd

Hallo, @CarlVN  Ik zou dit terug navragen bij onze helpdesk, gezien het al even in behandeling is. Via deze weg kunnen we dit ook niet versnellen, jammer genoeg. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
CarlVN
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day Say what?!

Netflix volgens Mijn Telenet niet geactiveerd

Bert,

Gisteren, juist voor deze post, nog contact gehad met de helpdesk. Antwoord: achterliggende dienst is er mee bezig.

Meer konden ze niet doen ... en intussen inderdaad al meer dan 2 maanden geen Netflix.

Het betaalde bedrag voor Netflix, dat niet werkt, moesten we maar terugvorderen vanaf er een oplossing is ... wanneer de oplossing er is? ... geen idee.

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 567
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Netflix volgens Mijn Telenet niet geactiveerd

We willen jullie graag laten weten dat we achterliggend nog steeds bezig zijn met het opvolgen van dit issue.
Kunnen jullie hieronder even laten weten of jullie nog steeds opmerken dat Netflix niet geactiveerd staat via Mijn Telenet en of jullie het al dan niet kunnen stopzetten? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
CarlVN
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day Say what?!

Netflix volgens Mijn Telenet niet geactiveerd

Staat bij mijn moeder nog steeds als niet geactiveerd op haar Mijn Telenet. Werkt wel en facturatie is zo te zien ook in orde.

 

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 567
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Netflix volgens Mijn Telenet niet geactiveerd


@CarlVN  schreef:

Staat bij mijn moeder nog steeds als niet geactiveerd op haar Mijn Telenet. Werkt wel en facturatie is zo te zien ook in orde.


 @CarlVN Bedankt voor jouw feedback. Het onderzoek staat momenteel nog open, maar ze zijn nog op zoek naar nieuwe voorbeelden. Kan je via deze link de klantgegevens van jouw moeder doorgeven aan de social media klantendienst van Telenet? Je mag specifiek benoemen dat je bent doorverwezen vanuit De Netweters. Dan kunnen ze haar gegevens toevoegen aan het bestaande dossier. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
CarlVN
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day Say what?!

Netflix volgens Mijn Telenet niet geactiveerd

Done 🙂

 

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 567
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Netflix volgens Mijn Telenet niet geactiveerd

@CarlVN Ik wou eens even polsen of dit ondertussen al in orde is gekomen bij jouw moeder? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
CarlVN
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day Say what?!

Netflix volgens Mijn Telenet niet geactiveerd

Volgende mail heb ik 5 dagen geleden ontvangen:

Momenteel werkt alles nog maar in haar Mijn Telenet is Netflix niet te zien??

Ik hoop dat de miserie niet terug begint ...

Omwille van een achterliggend probleem, konden we jouw product niet activeren. Erg vervelend, dat beseffen we. We hebben het product daarom voor je verwijderd. Mogelijks ontving je daardoor een automatische e-mail.
 
Wil je Netflix graag opnieuw activeren? Dan kan dat hier.
 
We verontschuldigen ons voor het ongemak. We wensen je alvast veel kijkplezier!
 
Vriendelijke groeten,
Het Telenet-team
0 Likes
FamWildermans
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Jij bent af! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Netflix volgens Mijn Telenet niet geactiveerd

Hier heb ik hetzelfde probleem al enkele maanden,

Verschillende keren gebeld... Word er niet wijzer uit enkel achterliggende dienst is er mee bezig. 

We houden je op de hoogte...

Kan niks wijzigen van mijn pakket

0 Likes
Springtij
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Netflix volgens Mijn Telenet niet geactiveerd

@Bjarne Ik heb hetzelfde probleem na online aankoop Netflix via Telenet. Bij Telenet gelogd onder ticket S-27949709 van di 16/7. Bij poging tot activeren krijg ik de melding dat dit enkel via mijn thuisnetwerk kan, maar daar ben ik op ingelogd. 
Helpdesk heeft geen verder info (zij kunnen IT niet contacteren…), ik zal wel een factuur ontvangen voor iets wat niet werkt en zal dan telkens moeten vragen om te crediteren. Was een online aankoop maar bij vraag om die te annuleren wordt gezegd dat dit niet kan zolang dit niet geactiveerd is. Kafka. 

0 Likes