24748
netweters
|
152273
antwoorden
|
20687
vragen
|
@Suzy ik heb de combi Streamz en Netflix premium en ik krijg na 3 weken nog steeds mails en de melding via mijn telenet en via de app dat ik het moet activeren, is dit een algemeen probleem? Netflix werkt nochtans perfect!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey Suzy, ik zit met ongeveer hetzelfde probleem bij mijn moeder, Netflix via Telenet werkt niet. Ook steeds fout bij activatie. Klantendienst zegt dat achterliggende dienst er mee bezig is. Dit al meer dan twee maand ... op factuur staat Netflix wel op dus die activering werkt wel ...
Mijn moeder heeft speciaal internet genomen om Netflix te kunnen kijken en nu werkt dit al maanden niet.
Bert,
Gisteren, juist voor deze post, nog contact gehad met de helpdesk. Antwoord: achterliggende dienst is er mee bezig.
Meer konden ze niet doen ... en intussen inderdaad al meer dan 2 maanden geen Netflix.
Het betaalde bedrag voor Netflix, dat niet werkt, moesten we maar terugvorderen vanaf er een oplossing is ... wanneer de oplossing er is? ... geen idee.
We willen jullie graag laten weten dat we achterliggend nog steeds bezig zijn met het opvolgen van dit issue.
Kunnen jullie hieronder even laten weten of jullie nog steeds opmerken dat Netflix niet geactiveerd staat via Mijn Telenet en of jullie het al dan niet kunnen stopzetten?
Staat bij mijn moeder nog steeds als niet geactiveerd op haar Mijn Telenet. Werkt wel en facturatie is zo te zien ook in orde.
@CarlVN schreef:
Staat bij mijn moeder nog steeds als niet geactiveerd op haar Mijn Telenet. Werkt wel en facturatie is zo te zien ook in orde.
@CarlVN Bedankt voor jouw feedback. Het onderzoek staat momenteel nog open, maar ze zijn nog op zoek naar nieuwe voorbeelden. Kan je via deze link de klantgegevens van jouw moeder doorgeven aan de social media klantendienst van Telenet? Je mag specifiek benoemen dat je bent doorverwezen vanuit De Netweters. Dan kunnen ze haar gegevens toevoegen aan het bestaande dossier.
Done 🙂
Volgende mail heb ik 5 dagen geleden ontvangen:
Momenteel werkt alles nog maar in haar Mijn Telenet is Netflix niet te zien??
Ik hoop dat de miserie niet terug begint ...
|
|
Hier heb ik hetzelfde probleem al enkele maanden,
Verschillende keren gebeld... Word er niet wijzer uit enkel achterliggende dienst is er mee bezig.
We houden je op de hoogte...
Kan niks wijzigen van mijn pakket
@Bjarne Ik heb hetzelfde probleem na online aankoop Netflix via Telenet. Bij Telenet gelogd onder ticket S-27949709 van di 16/7. Bij poging tot activeren krijg ik de melding dat dit enkel via mijn thuisnetwerk kan, maar daar ben ik op ingelogd.
Helpdesk heeft geen verder info (zij kunnen IT niet contacteren…), ik zal wel een factuur ontvangen voor iets wat niet werkt en zal dan telkens moeten vragen om te crediteren. Was een online aankoop maar bij vraag om die te annuleren wordt gezegd dat dit niet kan zolang dit niet geactiveerd is. Kafka.