Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Netwerkstatus Telenet-app

Check de netwerkstatus via de Telenet-app! - De Netweters

 

Ik weet niet waarom dat een gesloten topic is. Ik heb een update gehad van de app, maar ik kan deze info precies nergen vinden. Waar in de app zou dit zichtbaar moeten zijn?

0 Likes
17 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Netwerkstatus Telenet-app

Terechte vraag, ik heb dit eens nagevraagd bij de collega's die bezig zijn met de Telenet-app. Ik kom erop terug zodra ik meer duidelijkheid heb. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Netwerkstatus Telenet-app

Voor degene die nog niet precies weten waar ze deze info te zien krijgen heb ik de volgende screenshots gemaakt wanneer er een storing was in mijn buurt.

 

Je krijgt in feite al meteen de melding op het Start scherm van de Telenet app dat er een "Technische storing" is. Wanneer je hierop druk wordt je naar "Mijn thuisnetwerk" gebracht waar je eventueel bijkomende informatie kan zien.

 

Hopelijk brengt dit meer duidelijkheid voor iedereen.

Start Telenet app.jpg

 

Mijn thuisnetwerk.jpg

 


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Netwerkstatus Telenet-app

Nog een kleine update over die netwerkstatus. Toen de problemen blijkbaar opgelost waren kon ik nog steeds niet genieten van de Telenet diensten. Als ik keek op de Telenet app dan kreeg ik netjes de melding dat het Telenet netwerk online was maar dat er geen verbinding mogelijk was met mijn modem. Daarnaast verscheen de melding dat ik de modem eens moest herstarten.

 

Zelfs voor de niet handige Harry's wordt er zelfs beschreven hoe je deze modem kan herstarten. En jawel hoor dat is gewoon eventjes de stekker uittrekken 😉.

 

Maar al bij al werkt deze melding zeer intuïtief in de app. Het zou alleen handiger zijn moest de app gewoon een push berichtje sturen waarbij ik de melding krijg dat er een lokale storing is maar dat ze hiervan al op de hoogte zijn.


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.