24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
hallo,
Weet iemand waarom deze website half nederlands, half frans is?
Instelling staat op NL
groetjes
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedoel je dan dat je hier sommige teksten in NL ziet maar ook sommige teksten in FR ?
Dan kan aan je browser liggen want als je het probeert met een andere browser heb je dan hetzelfde probleem ?
Probleem doet zich voor in Chrome en Microsoft Edge
Eveneens in Firefox....
Eveneens deze pagina staat op NL, doch alles staat in Fr
Hetzelfde probleem op Nokia 7 plus smartphone
Ik heb het vorige week gehad. Om een of andere reden stond het half in het frans. Browser uitgeschakeld en PC heropgestart en het was opgelost.
Je kan je taal best op Standaard (Nederlands) zetten in de instellingen, dan vertaalt de pagina mee met de keuze die je bovenaan maakt. Ben je aan de NL-zijde, dan is alles in het Nederlands. Ben je aan de FR-zijde, dan is alles in het Frans. Maar we beseffen dat dit alleen maar handig is voor leden die tweetalig zijn.
Daarom kan je er ook voor kiezen om de taal op Nederlands of Frans in de instellingen te plaatsen, dan zal alles (incl. componenten) op De Netweters in deze taal worden weergegeven, onafhankelijk aan welke zijde je zit van de community. Alleen hebben we vorig jaar ontdekt dat er nog enkele verbeteringen aan moeten worden aangebracht. Momenteel vertaalt namelijk niet alles mee wanneer je niet voor de standaard-taalinstelling hebt gekozen en van zijde wisselt. Onze excuses hiervoor!
Het goede nieuws? We zijn er achter de schermen mee bezig. 😉 Dus voorlopig best Standaard (Nederlands) kiezen.
Bedankt maar wat befoelt u met 'van zijde wisselen'?
Groeten
@Truedetective schreef:Bedankt maar wat befoelt u met 'van zijde wisselen'?
Groeten
Dit forum heeft twee luiken: een Nederlandstalig en een Franstalig. Elk met zijn eigen, aparte threads en topics.
Je kan dus zelf kiezen op welk van beide je wil lezen (en/of schrijven). En je kan van de ene zijde naar de andere gaan en omgekeerd.
yep, ik kan op deze site rechtsboven kiezen tussen NL of FR.
Staat nu op NL en bepaalde titels zijn in het Frans.
Opgelost. Heb in 'mijn instellingen' vervolgens 'voorkeur' de taal op nederlands gezet