24772
netweters
|
152594
antwoorden
|
20720
vragen
|
Sinds ik mijn nieuwe 'test' digibox heb, kan ik niet meer aanmelden bij yeloplay. Is dit normaal? Indien wel een serieuze achteruitgang. Iemand raad of ervaringen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
ik ben benieuwd of dit automatisch zal gebeuren bij mijn volgende factuur... 😉
Het blijft een gemakkelijke om te zeggen "het stond als je had doorgeklikt helemaal onderaan op die webpagina". Wie zoekt die vindt, alleen moet je dan wel weten dat het een spelletje verstoppertje is. Ondertussen al een idee wanneer we terug op andere schermen kunnen kijken?
Voor alle duidelijkheid: voor mij was het ook niet helemaal duidelijk dat je helemaal geen gebruik meer kunt maken van de Yeloplay app. Ik had in de e-mail gelezen dat Yeloplay niet meer werkt met de nieuwe TV-box, maar ik had dit geïnterpreteerd als "je kan je TV-box niet meer gebruiken vanuit Yeloplay". M.a.w. geen programma's meer "swipen" naar de box of opnames programmeren. Toen ik zag dat je de app totaal niet meer kunt gebruiken, zelfs niet meer om TV te kijken op de tablet of smartphone, was ik toch wel verrast.
Bij mij is dat niet zo'n probleem, want heel vaak gebruikte ik die functionaliteit niet. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat dit, in een gezin waar kijken via tablet of smartphone wel goed ingeburgerd is, een groot probleem is. Ik zou nogal wat klachten van mijn mede-gezinsleden krijgen mochten er ineens dingen niet meer werken omdat papa zo graag een nieuw speeltje wou testen...
Hallo,
ik krijg binnenkort ook de nieuwe tv-box maar ik had graag geweten als er al meer nieuws is over de vervanger van de yelo App. eznig idee wanneer we deze kunnen verwachten?
groeten,
Diederik
Ik dacht dat dit iets voor begin volgend jaar was.
zoals ik wel verwachtte en vreesde... Playmore gewoon aangerekend in mijn nieuwe factuur.... pffffffff...
@Ex-Netweter melden via het 015 nummer dat je als tester normaal 2 maanden gratis play more hebt maar al een abbo op hebt, dan zullen ze een dossier opmaken en dit aftrekken op je volgende factuur.
of eens @Suzy contacteren daarvoor 😉
@Ex-Netweter@ schreef:zoals ik wel verwachtte en vreesde... Playmore gewoon aangerekend in mijn nieuwe factuur.... pffffffff...
Ik had dit ook aan de hand. Maar nadat ik de klantendienst contacteerde werd dit meteen rechtgezet, en het aangerekende bedrag gecrediteerd.
Even de klantendienst contacteren dus!