Beantwoorden
Sieben563
Freshman Meerweter
Berichten: 56
Smile! Goed bezig! π-DAY! O dierbaar België..

Nieuwe telenet app

Goedemorgen iedereen.

 

Ik heb is een vraagje. Er staat al een tijdje op de site van telenet dat er deze zomer een nieuwe app komt. Iemand een idee wanneer deze ongeveer komt? Want vindt de zomer een nogal ruime term. Heb deze app niet per se nodig maar vind het wel leuk zoiets nieuws.

 

Citaat van de site van telenet

“Ons wifi-systeem installeert en configureert zichzelf. Makkelijk! En vanaf de zomer wordt het nog makkelijker, met een nieuwe app. Zo kan je jouw wifi tot in de puntjes regelen, met één klik je vrienden uitnodigen op je netwerk en zelfs je huis scannen om te zien waar er extra wifi nodig is.”

 

Nog een extra vraagje. 

Hoe staat het er eigenlijk voor met de grote netwerf? Vind hier nergens echt een update over.

7 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuwe telenet app

de grote netwerf zou tegen 2019 moeten klaar zijn, nu zijn de snelheden al verhoogt tot 500 download.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Riviereke
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Dag van de Chocolade YEAH! CAPSLOCK DAY! Jij bent af! Netjes!

Nieuwe telenet app

Blijkbaar is er de nieuwe Telenet App.

deze heb ik ook geïnstalleerd. Maar wat doen we nu met,

bv: Telenet mobile , Telenet Support , enz...

 

ook zie je in die nieuwe Telenet App om alles in één netwerk te maken,

wel dit is gebeurd maar nu zie ik nergens meer het verschil tussen 2.4Gh en 5 Gh

hoe komt dat ? en ook zie ik dan nog de vorige naam van de modem in 2.4 GH en die van 5Gh is de nieuwe modemnaam. Geraak er helemaal niet meer aan uit hoor. Ppfff

0 Likes
Creativeee
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
YEAH! CAPSLOCK DAY! Jij bent af! Handje vol! Twee handen vol!

Nieuwe telenet app


@Riviereke@  schreef:

Blijkbaar is er de nieuwe Telenet App.

deze heb ik ook geïnstalleerd. Maar wat doen we nu met,

bv: Telenet mobile , Telenet Support , enz...

 

ook zie je in die nieuwe Telenet App om alles in één netwerk te maken,

wel dit is gebeurd maar nu zie ik nergens meer het verschil tussen 2.4Gh en 5 Gh

hoe komt dat ? en ook zie ik dan nog de vorige naam van de modem in 2.4 GH en die van 5Gh is de nieuwe modemnaam. Geraak er helemaal niet meer aan uit hoor. Ppfff


Dit is dan ook nog een app in ontwikkeling. Er zullen nog veel features aan toegevoegd worden, vermoedelijk zal je zowat heel "mijn telenet"  erop kunnen bedienen wanneer deze af is 🙂

0 Likes
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Nieuwe telenet app

@

0 Likes
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Nieuwe telenet app

1 netwerk / single ssid is 1 ssid voor beide frequentieties voor de modem + eventuele boosters

 

Je toestel kiest automatisch de beste frequentie

 

Met single ssid af kan je het netwerk splitsen in 2.4 en & GHz, maar je boosters doen dit dan ook met veel ssid's tot gevolg

 

Telenet app vervangt met tijd de mobile/support app

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Nieuwe telenet app

@Riviereke wat @Creativeee zegt klopt! Deze app is nog "work in progress". Op termijn zal deze app ook de Telenet Mobile en Telenet Support app helemaal vervangen. Dat betekent één app voor een beter overzicht. Tot al die functies in de nieuwe Telenet app geïmplementeerd zijn, kan je uiteraard van de aparte apps gebruik blijven maken. Daar moet je je geen zorgen over maken. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Nieuwe telenet app

Veel SSIDs, maar de meeste toestellen zullen er toch maar 2 zien. De gewone gebruiker zal normaal gezien geen hinder ondervinden.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes