24748
netweters
|
152290
antwoorden
|
20688
vragen
|
Die werkzaamheden op MyTelenet blijven maar duren en wat nog meer hinderlijk is, is de tijdspanne!
Dit weekend opnieuw van zaterdag 20u tot zondag 22u en moesten er nu nog resultaten uitkomen dan kan er best veel begrip voor getoond worden. Maar de dag van vandaag werken de modeminstellingen nog niet, problemen met Telenet One Number en noem maar op. Niemand ziet er echt verbetering inkomen...
Maar nu net dit weekend met de lancering van de iPhone kan je zelfs je eSIM niet overzetten want ja...die eSIM zit in die onbetrouwbare MyTelenet omgeving. Onbegrijpelijk!
Het zou fijn zijn mocht Telenet iets kunnen/willen tonen in de aard van release notes of changes.txt. Nu, ik ken geen providers die dit wél doen, dus... Play Store biedt die mogelijkheid voor de MyTelenet app, maar de 'updates' blijven vaag.
Het probleem met de modelinstellingen is er al sinds 2022 (?), dus men kan zich afvragen of de mensen die Telenet in dienst heeft wel capabel zijn. Of dat er een onwil is om dit op te lossen gezien maar een handvol mensen die instellingen gebruiken.
Het wil gewoon zeggen: dat men geen webmail en je produkten (myTelenet) kan raadplegen of een mailtje sturen/lezen. Dit door werkzaamheden door Telenet op hun net.
Werken moeten gebeuren deze zijn altijd ingeplant op zaterdag en zondag en deze hebben een nut
Van de modem daar kan je vanaf november iets aan doen vanaf dan kan zelf een modem installeren
kan je als aan wens aanpassen
Waarom we zelf in de modem van telenet niets meer kunnen aanpassen is een extra is geen verplichting dat we toegang tot alles hebben
er zijn nog aanbieders dat dit doen
Ik heb ook nog een KPN NL lijn, ik heb nog nooit meegemaakt (15 jaar)
dat ivm werkzaamheden my KPN niet bereikbaar is...