Beantwoorden
EddyDP
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Onmogelijk in te loggen bij Yelo Play

Sinds enkele dagen is het mij niet meer mogelijk om in te loggen bij Yelo Play TV.

Ik krijf steeds de melding:"Aalmelden mislukt, probeer opnieuw"

Info:

Heb nog steeds een digicorder.
Aan mijn installatie is niets veranderd.
Heb wel enkele dagen geleden een Androïd update gehad.
Heb reeds de app verwijderd en terug geinstalleerd, mijn tablet volledig uitgezet en terug opgestart.
De modem, digicorder, tv en alle bijhorende toestellen (staan op hetzelfde circuit) spanningsloos gezet en terug opgestart.

 

0 Likes
23 reacties
EddyDP
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Onmogelijk in te loggen bij Yelo Play

Dat werkt naar behoren. Zelfs programma's van volgende week uit de gids programmeren, geen probleem.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Onmogelijk in te loggen bij Yelo Play

@EddyDP 

Heb je al eens ingelogd in "Mijn Telenet" en daar "Mijn Thuisnetwerk" uitgeplozen? Staat daar alles zoals het hoort?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
EddyDP
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Onmogelijk in te loggen bij Yelo Play

Volgens mij wel, ja.

Ook heb ik gemerkt dat als ik de digicorder spanningsloos maak, deze uit de lijst verdwijnt, doet eigenlijk niets ter zake, ook spanningsloos krijg ik onmiddellijk dezelfde melding "aanmelden mislukt probeer het later nog eens."

0 Likes
EddyDP
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Onmogelijk in te loggen bij Yelo Play

 
0 Likes
Preske
Experienced Beetjesweter
Berichten: 17
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Onmogelijk in te loggen bij Yelo Play

Ik heb ook problemen met in te loggen op een samsung s6 lite. Uit de review van de appstore blijkt dat dit grapje al 2 maand aan de gang is, en enkel bij tablets. Smartphone werkt wel.

0 Likes
EddyDP
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Onmogelijk in te loggen bij Yelo Play

Nu weten we ineens waarom we geen antwoord krijgen op onze meldingen bij telenet.

Wel telkens :"We hebben uw vraag goed ontvangen, we zukken binnen de twee dagen contqct met u opnemen"

2 dagen ja, mijn botten 🤨

 

0 Likes
EddyDP
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Onmogelijk in te loggen bij Yelo Play

Opgelost en zelf gevonden, al hoop ik dat het dat is.

Via de website telenet.yelo.tv werkt het wel en was ik standaard ingelogd.

Bij nazicht bleek mijn toestel niet geregistreerd te zijn, mijn 2 oudere toestellen wel.

Op zoek hoe ik mijn toestel moest registreren, nergens een deftige uitleg gevonden, rond de pot draaien en van het kastje naar de muur gespeeld.

De registratie van de oudere toestellen verwijderd.

Zowel de app als de via de website blijkt te werken.

Slecht punt voor de telenet service, na 3 maal gemeld met de bijhorende dossiernummers nog steeds geen antwoord gekregen.

P.S. Het werkt (voorlopig) al staat mijn toestel niet tussen de geregistreerde. En staan de geregistreerde op 0

Preske
Experienced Beetjesweter
Berichten: 17
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Onmogelijk in te loggen bij Yelo Play

Niet opgelost bij mij. Er staat maar één ingelogd toestel en ik ga echt niet het enigste werkende toestel verwijderen.

Er is duidelijk een issue met tablets, zoals tientallen reviews op de playstore bevestigen. Een of andere Dev die het vinkje voor "tablet" is vergeten aan te vinken waarschijnlijk.

0 Likes
EddyDP
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Onmogelijk in te loggen bij Yelo Play

Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben.

Mijn toestel stond niet geregistreerd, we 2 oudere toestellen die het leven hebben gelaten.

Nu heb ik 0 toestellen die geregistreerd zijn, en het is mij niet mogelijk mijn huidig toestel te registreren. Heb de vraag gesteld aan Telenet, maar hun neus bloed nog steeds 🤨.

Ondertussen heb ik bij wijze van test mij terug afgemeld, maar kon ik mij daarna niet terug aanmelden. Dus terug naar af.

Bij verder zoeken bleek dat mijn tablet bij  Chrome geregistreerd was als Linux tablet i.p.v Android. Was ook terug te vinden in de google geschiedenis.

Chrome definitief verwijderd en terug geinstalleerd, de aangeboden upgrade geinstalleerd. Kan terug inloggen in Yelo.

Ik waag mij er eigenlijk niet aan om terug uit te loggen.

Het ergste vind ik dat je van de telenet technische ondersteuning gewoon geen antwoord krijgt.

 

0 Likes