24748
netweters
|
152263
antwoorden
|
20686
vragen
|
Telkens als ik mijn WiFi probeer te optimaliseren met de Telenet app, krijg ik de melding "Er is een probleem met ons systeem, sorry voor het ongemak. Kom straks nog eens terug om het opnieuw te proberen."
IIk ben al meerdere keren teruggekomen doch steeds krijg ik dezelfde melding. Is er iemand die ervaring hiermee heeft?
OP heeft inderdaad een HGW want een EMTA heeft geen paswoord of SSID en hoeft bij omruil ook niet geconfigureerd te worden, enkel inschrijven bij een Telenet center op uw account.
Sorry..... Het moest een . zijn ipv een ? ;).
(Haast en spoed...)
@Avanti je wil in de Telenet app dus voornamelijk naar je wifi-paspoort om je SSID en bijhorende wachtwoord te weten te komen? Want deze kan je ook terugvinden op Mijn Telenet, dan ga je best daar eens een kijkje nemen. Lukt het via daar alsnog niet neem je best terug contact op met Telenet.
Dag Suzy. Nee dit is zeker niet de hoofdreden want ik ken het SSID en WW. Ik vind het enkel heel vreemd dat ik via mijn telenet niet op het wifi paspoort kan en tegelijk op de app geen gegevens van het thuisnetwerk kan zien. Volgens telenet zou dat kunnen gerelateerd zijn. Voor hen is het iets heel zeldzaam en geen prioriteit om op te lossen.