Beantwoorden
clarabossaer
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Dag van de Chocolade Wereld gedichtendag Jij bent af! Follow the reader, reader!

Profiel Netweters aanpassen

Ik zou graag mijn accountnaam en profielfoto aanpassen bij Netweters. Ik had dat eerder al gedaan voor de gewone Telenet App en website. Bij de Netweters kan ik wel inloggen met de nieuwe login die ik aangemaakt had maar daarna krijg ik steeds weer mijn oude profielfoto en oude naam te zien. Ik zie nergens de mogelijkheid om mijn naam aan te passen. Ik heb wel gevonden waar ik de foto zou kunnen aanpassen maar toch komt steeds weer die oude foto tevoorschijn.

Hoe kan ik dit aanpassen? 

0 Likes
3 reacties
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Profiel Netweters aanpassen

Nieuwe afbeeldingen (dit zijn zowel profiel fotos alsook afbeeldingen in een discussie) moeten eerst door een krak of moderatot goedgekeurd worden. Ik heb dat zojuist gedaan.

Het veranderen van de gebruikers-naam moet ik eerst zelf nog even bekijken of dat mogelijk is.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Profiel Netweters aanpassen

@clarabossaer 

 

Het wijzigen van de gebruikersnaam is iets dat niet voorzien is. Je kan het eens vriendelijk vragen aan de CM om dat uitzonderlijk voor u manueel te regelen, maar daar heb je dus geen garantie op.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Profiel Netweters aanpassen

@clarabossaer als je jouw nickname graag wil aanpassen, stuur dan gerust een privéberichtje naar me via mijn profiel. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes