24751
netweters
|
152327
antwoorden
|
20691
vragen
|
Na installatie van MacOs Monterey update werkt Safespot op iMac niet meer....icoon bovenaan is verdwenen en bij poging om te herinstalleren verschijnt de boodschap dat er zich een fout heeft voorgedaan bij installatie van scripts uit het pakket BDEndpointinstaller.pkg
Heb de modem al herstart maar dit heeft geen effect.
Titel gewijzigd door RaL (mod) | Vorige titel: Safespot
Opgelost! Ga naar oplossing.
De Safespot werkt wel op MacOs Monterey aangezien het bij mij na die update perfect werkt. Enkel nu op windows 11 werkt het niet. Nou ja niet het staat volgens de statistieken actief als ik kijk bij de beveiliging , maar dat is een ander onderwerp.
Maar wel vreemd dat het bij jou niet werkt want zoals ik al zei hier werkt dat wel na de update.
Dat is inderdaad raar…van zodra ik de update had gedaan zat ik met het probleem…dat wordt dan verder zoeken 😒 bedankt voor de reactie
I am having the same issue...
not really sure what to do anymore... 😕
(English translation below)
Dat is inderdaad het scherm dat ik ook krijg....en vlak voor dit scherm krijg ik nog een schermpje waarop ik mijn wachtwoord moet invullen.....als ik daar annuleer, dan krijg ik op ik op mijn iPhone bij het overzicht van mijn Safespot toestellen plots wel de melding dat Safespot Guard voor mijn iMac is ingeschakeld.....maar op mijn iMac zelf valt nergens geen icoon meer te zien dat het geïnstalleerd is....
(English translation)
That is indeed the screen that I also get .... and just before this screen I get another screen where I have to enter my password .... if I cancel there, I get on my iPhone at the overview of my Safespot devices suddenly the message that Safespot Guard is enabled for my iMac ..... but on my iMac itself there is no longer an icon that it is installed
Hey
thanks for that. So it seems there’s no need to have the active Safespot and run virus check on the Mac any longer… or will Telenet come up with a solution for this? Do we have to bin the older version?
Ik heb net zelfde probleem ,waar blijft telenet met update als het daar aan ligt ,mensen beter bijstaan Telenet .
Heb ondertussen verscheidene keren voorgehad dat Endpointsecurity stopte met werken. Heb mijn systeem bijgevolg gedowngrade en wacht nu op een update van Endpointsecurity voor ik Monterey installeer.
Bij mij hetzelfde probleem safespot werkt niet meer na installeren van Macos Monterey.
Na installatie van MacOs Monterey update werkt Safespot op iMac niet meer. Endpointsecurity geeft opstart steeds een foutmelding en geeft een rapport.
Hier door is er geen bescherming meer.
Blijkbaar zijn er nog mensen met gelijkaardige problemen.
Heb jou bericht even hierbij geplaatst aangezien dit hetzelfde probleem is wat je ervaart.
Wanneer komt de oplossing hier voor?Telenet moet met een update komen voor imac ,modern bedrijf moet dit toch snel aanpakken ,als de oplossing er is verwittigd mij .
Er zal wel een update komen @elibar maar je dient hier geduld voor te hebben. Voor windows 11 moet ook een update komen. Bij mij op de Macbook werkt het wel te samen met Monterey daar heb ik nog geen probleem ontdekt.
Monterey op mijn oude iMac 2018 met Monterey geen probleem. Nieuwe MacBook Pro M1 Pro Safespot werkt niet.