Beantwoorden
Fouquier
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Handje vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

Na installatie van MacOs Monterey update werkt Safespot op iMac niet meer....icoon bovenaan is verdwenen en bij poging om te herinstalleren verschijnt de boodschap dat er zich een fout heeft voorgedaan bij installatie van scripts uit het pakket BDEndpointinstaller.pkg

 

Heb de modem al herstart maar dit heeft geen effect.

 

Titel gewijzigd door RaL (mod) | Vorige titel: Safespot

117 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

@Fouquier  

De Safespot werkt wel op MacOs Monterey aangezien het bij mij na die update perfect werkt. Enkel nu op windows 11 werkt het niet. Nou ja niet het staat volgens de statistieken actief als ik kijk bij de beveiliging , maar dat is een ander onderwerp. 

 Maar wel vreemd dat het bij jou niet werkt want zoals ik al zei hier werkt dat wel na de update. 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Fouquier
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Handje vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

Dat is inderdaad raar…van zodra ik de update had gedaan zat ik met het probleem…dat wordt dan verder zoeken 😒 bedankt voor de reactie

Antwerpen_Based
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! Hi there!

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

I am having the same issue...Screenshot 2021-10-29 at 13.24.28.png

 not really sure what to do anymore... 😕

Fouquier
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Handje vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

(English translation below)

Dat is inderdaad het scherm dat ik ook krijg....en vlak voor dit scherm krijg ik nog een schermpje waarop ik mijn wachtwoord moet invullen.....als ik daar annuleer, dan krijg ik op ik op mijn iPhone bij het overzicht van mijn Safespot toestellen plots wel de melding dat Safespot Guard voor mijn iMac is ingeschakeld.....maar op mijn iMac zelf valt nergens geen icoon meer te zien dat het geïnstalleerd is....

(English translation)

That is indeed the screen that I also get .... and just before this screen I get another screen where I have to enter my password .... if I cancel there, I get on my iPhone at the overview of my Safespot devices suddenly the message that Safespot Guard is enabled for my iMac ..... but on my iMac itself there is no longer an icon that it is installed

Antwerpen_Based
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! Hi there!

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

Hey

 

thanks for that. So it seems there’s no need to have the active Safespot and run virus check on the Mac any longer… or will Telenet come up with a solution for this?  Do we have to bin the older version?

0 Likes
elibar
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
Dag van de Chocolade Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

Ik heb net zelfde probleem ,waar blijft telenet met update als het daar aan ligt ,mensen beter bijstaan Telenet .

0 Likes
Fouquier
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Handje vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

Heb ondertussen verscheidene keren voorgehad dat Endpointsecurity stopte met werken. Heb mijn systeem bijgevolg gedowngrade en wacht nu op een update van Endpointsecurity voor ik Monterey installeer.

0 Likes
a009450
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag Dat loopt vlotjes.

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

Bij mij hetzelfde probleem safespot werkt niet meer na installeren van Macos Monterey.

0 Likes
Marcske1957
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Dag van de Chocolade Leesclubje starten? Pageturner! It's your third party!

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

Na installatie van MacOs Monterey update werkt Safespot op iMac niet meer. Endpointsecurity geeft opstart steeds een foutmelding en geeft een rapport.

Hier door is er geen bescherming meer.

Blijkbaar zijn er nog mensen met gelijkaardige problemen.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

@Marcske1957  

Heb jou bericht even hierbij geplaatst aangezien dit hetzelfde probleem is wat je ervaart.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
elibar
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
Dag van de Chocolade Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

Wanneer komt de oplossing hier voor?Telenet moet met een update komen voor imac ,modern bedrijf moet dit toch snel aanpakken ,als de oplossing er is verwittigd mij .

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

Er zal wel een update komen @elibar maar je dient hier geduld voor te hebben. Voor windows 11 moet ook een update komen. Bij mij op de Macbook werkt het wel te samen met Monterey daar heb ik nog geen probleem ontdekt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

Ik heb het alvast intern doorgegeven dat jullie hier meldingen over hebben gemaakt. Hopelijk kan er snel een update voor uitgerold worden! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

jenkok
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

Monterey op mijn oude iMac 2018 met Monterey geen probleem. Nieuwe MacBook Pro M1 Pro Safespot werkt niet. 

0 Likes