Beantwoorden
Fouquier
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Handje vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

Na installatie van MacOs Monterey update werkt Safespot op iMac niet meer....icoon bovenaan is verdwenen en bij poging om te herinstalleren verschijnt de boodschap dat er zich een fout heeft voorgedaan bij installatie van scripts uit het pakket BDEndpointinstaller.pkg

 

Heb de modem al herstart maar dit heeft geen effect.

 

Titel gewijzigd door RaL (mod) | Vorige titel: Safespot

117 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

@jenkok  

Hier op de nieuwe MacBook pro met M1 chip geen probleem. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Fouquier
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Handje vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

Heb Safespot gedeactiveerd, Monterey opnieuw geïnstalleerd en een abonnement op Bitdefender genomen. Begrijp niet dat het zo lang moet duren vooraleer er een oplossing komt, of zelfs maar een communicatie. Tot nu toe altijd tevreden over Telenet, maar dit vind ik net iets te overheidsbedrijf-achtig....te meer daar volgens mij Safespot Bitdefender-software is.....

elibar
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
Dag van de Chocolade Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

Vind ik ook maar blijf bij safespot ,zo'n een  bedrijf en dit duurd zo lang voor een update en inderdaad dit komt van de software Bitfender ,als ik virus krijg daardoor op pc is telenet hun schuld door zo traag te reageren en dat in 2021.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

@elibar  

Blijkbaar werkt de safespot wel , ik merk dit in Windows 11 want daar werkt het bij mij wel, enkel de melding dat de huidige versie van het besturingssysteem niet ok is. Maar de computer zelf geeft aan dat ik ben beschermd via safespot , de firewall en alles. 

 

Op de MacBook pro M1 chip ben ik ook beschermd en werkt de safespot heel goed daar krijg ik geen meldingen. 

 

Blijkbaar is er dus een grote verdeeldheid waar de safespot wel of niet werkt op MacBooks. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
elibar
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
Dag van de Chocolade Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

Ik werk met apple en niet met windows systeem

0 Likes
a009450
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag Dat loopt vlotjes.

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

Het duurt toch lang voordat Telenet iets kan oplossen, Safespot nog altijd niet opgelost mijn Apple Watch One Number van de maand juli nog steeds niet opgelost abonnement One Up nog steeds niet actief vanwege eerst One Number moet opgelost zijn voordat ik kan overschakelen. Pfffff mijn moed zakt in mijn schoenen.

 

 

0 Likes
elibar
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
Dag van de Chocolade Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

oplossing is clean installatie doen van apple hardeschijfruimte,heb dit gedaan en is nu geïnstalleerd na clean installatie .Maar wees voorzichtig is niet zo simpel om clean installatie uit te voeren .

elibar
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
Dag van de Chocolade Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

Na een clean installatie werkte safespot opnieuw ,heb nu mijn pc opnieuw opgestart en kreeg terug die foutmelding erg vervelend ,wanneer komt er nu eindelijk eens een update voor Monterey iOS.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

@elibar 

Wanneer Apple een update uitbrengt weten we niet hé dat is afwachten.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
a009450
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag Dat loopt vlotjes.

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

Ik denk niet dat het aan Apple is voor een update uit te brengen maar aan de programmeurs van Safespot (Bitdefender). Kan moeilijk begrijpen dat elke app die niet werkt dat Apple het zou moeten aanpassen of oplossen. Groetjes

elibar
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
Dag van de Chocolade Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

Je hebt volledig gelijk,een ramp dat een telecom bedrijf dit niet oplost,zeerspijtig.

Manuleroy1980
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Play Sports GO TV-box / TV-app / telenttv.be It's your fifth party! Primeur!

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

Ik heb hetzelfde probleem. Werkt niet meer, krijg constant foutmelding en kan het niet opnieuw installeren. 

elibar
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
Dag van de Chocolade Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

Telenet moet dit oplossen samen met Bitfender ,en ons zeggen wat we moeten doen om dit vervelend probleem op te lossen

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

@Suzy 

Naar aanleiding van deze topic heb ik gemerkt dat Safespot+ inmiddels niet meer werkt bij mij op de MacBook Pro na een update die ik heb gedaan. Nu krijg ik dus ook te zien dat het programma niet meer actief is. 

Schermafbeelding 2022-01-23 om 10.43.38.png

 Heb de versie MacOS Monterey 12.1 erop gekregen en sindsdien krijg ik dat dus te zien dat de Safespot+ niet meer werkt. Ook als ik een update wil doen dan krijg ik de error dat er geen updates gedaan kunnen worden. Het deïnstalleren ervan lukt ook niet. 

 

Zoals al eerder aangegeven heeft het wel nog altijd gewerkt voor de update er aan kwam en daarna niet meer. Kan dit nog eens doorgegeven worden intern of zijn ze al bezig met een update en een oplossing? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
elibar
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
Dag van de Chocolade Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Safespot werkt niet meer na installatie MacOs Monterey

Ik heb net hetzelfde probleem al maanden ,is ongelooflijk beu ,weet iemand dit op te lossen?

0 Likes