24752
netweters
|
152352
antwoorden
|
20691
vragen
|
Na installatie van MacOs Monterey update werkt Safespot op iMac niet meer....icoon bovenaan is verdwenen en bij poging om te herinstalleren verschijnt de boodschap dat er zich een fout heeft voorgedaan bij installatie van scripts uit het pakket BDEndpointinstaller.pkg
Heb de modem al herstart maar dit heeft geen effect.
Titel gewijzigd door RaL (mod) | Vorige titel: Safespot
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb Safespot gedeactiveerd, Monterey opnieuw geïnstalleerd en een abonnement op Bitdefender genomen. Begrijp niet dat het zo lang moet duren vooraleer er een oplossing komt, of zelfs maar een communicatie. Tot nu toe altijd tevreden over Telenet, maar dit vind ik net iets te overheidsbedrijf-achtig....te meer daar volgens mij Safespot Bitdefender-software is.....
Vind ik ook maar blijf bij safespot ,zo'n een bedrijf en dit duurd zo lang voor een update en inderdaad dit komt van de software Bitfender ,als ik virus krijg daardoor op pc is telenet hun schuld door zo traag te reageren en dat in 2021.
Blijkbaar werkt de safespot wel , ik merk dit in Windows 11 want daar werkt het bij mij wel, enkel de melding dat de huidige versie van het besturingssysteem niet ok is. Maar de computer zelf geeft aan dat ik ben beschermd via safespot , de firewall en alles.
Op de MacBook pro M1 chip ben ik ook beschermd en werkt de safespot heel goed daar krijg ik geen meldingen.
Blijkbaar is er dus een grote verdeeldheid waar de safespot wel of niet werkt op MacBooks.
Ik werk met apple en niet met windows systeem
Het duurt toch lang voordat Telenet iets kan oplossen, Safespot nog altijd niet opgelost mijn Apple Watch One Number van de maand juli nog steeds niet opgelost abonnement One Up nog steeds niet actief vanwege eerst One Number moet opgelost zijn voordat ik kan overschakelen. Pfffff mijn moed zakt in mijn schoenen.
oplossing is clean installatie doen van apple hardeschijfruimte,heb dit gedaan en is nu geïnstalleerd na clean installatie .Maar wees voorzichtig is niet zo simpel om clean installatie uit te voeren .
Na een clean installatie werkte safespot opnieuw ,heb nu mijn pc opnieuw opgestart en kreeg terug die foutmelding erg vervelend ,wanneer komt er nu eindelijk eens een update voor Monterey iOS.
Ik denk niet dat het aan Apple is voor een update uit te brengen maar aan de programmeurs van Safespot (Bitdefender). Kan moeilijk begrijpen dat elke app die niet werkt dat Apple het zou moeten aanpassen of oplossen. Groetjes
Je hebt volledig gelijk,een ramp dat een telecom bedrijf dit niet oplost,zeerspijtig.
Ik heb hetzelfde probleem. Werkt niet meer, krijg constant foutmelding en kan het niet opnieuw installeren.
Telenet moet dit oplossen samen met Bitfender ,en ons zeggen wat we moeten doen om dit vervelend probleem op te lossen
Naar aanleiding van deze topic heb ik gemerkt dat Safespot+ inmiddels niet meer werkt bij mij op de MacBook Pro na een update die ik heb gedaan. Nu krijg ik dus ook te zien dat het programma niet meer actief is.
Heb de versie MacOS Monterey 12.1 erop gekregen en sindsdien krijg ik dat dus te zien dat de Safespot+ niet meer werkt. Ook als ik een update wil doen dan krijg ik de error dat er geen updates gedaan kunnen worden. Het deïnstalleren ervan lukt ook niet.
Zoals al eerder aangegeven heeft het wel nog altijd gewerkt voor de update er aan kwam en daarna niet meer. Kan dit nog eens doorgegeven worden intern of zijn ze al bezig met een update en een oplossing?
Ik heb net hetzelfde probleem al maanden ,is ongelooflijk beu ,weet iemand dit op te lossen?