24748
netweters
|
152275
antwoorden
|
20688
vragen
|
Sinds deze namiddag krijg ik een heel raar scherm van Netweters in Firefox (versie 102.0.1 64 bits Windows 10)
Met Chrome krijg ik het zoals het hoort.
Dit is maar een stukje. Blijkbaar leest Firefox de opmaaktags niet. Computer opnieuw opgestart, Firefox opnieuw opgestart. Ik moet wel zeggen dat er in FB ook rare gedragingen zijn. Soms begint die zomaar allerlei onderwerpen in snel tempo tevoorschijn te toveren. Iemand een oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
In de plaats van cache opschonen kan het vernieuwen ook een oplossing zijn. Dat doe je door deze toetscombinaties: (kies één van de twee)
Die Ctl F5 gebruik ik inderdaad af en toe, maar dan als substituut voor "heropstarten". Is dat niet effectief een shortcut om enkel "die ene pagina" opnieuw op te starten? Een "refresh" zou ik het noemen ...
Met F5 wordt de webpagina herladen vanuit de cache.
Met CTRL+F5 de pagina herladen zonder gebruik te maken van de cache.
Ik meen eens vastgesteld te hebben dat men soms een paar keer CTRL-F5 moet doen. Ik weet niet of het nonsens zijn wat ik veronderstel: er zijn tussenliggende caches en de CTRL+F5 heeft enkel betrekking op de eerste cache die de vernieuwingsvraag tegenkomt. Mogelijk was mijn herinnering van mijn waarneming niet correct.
Dit is wel een oud artikel, maar de inhoud is nog steeds actueel.
Ik gebruik dat inderdaad ook regelmatig en soms enkele keren na elkaar. In mijn geval, de slechte weergave van de Netweters, lag dit duidelijk aan een of andere cookie.