24748
netweters
|
152297
antwoorden
|
20688
vragen
|
Ik heb dit al eens aangekaart en was opgelost tot een paar dagen geleden, probleem is dat ik elke dag opnieuw moet aanmelden bij yeloplay.be ondanks dat ik overal bij telenet aangemeld sta, ik dacht toch dat dit automatisch was maar blijkbaar weer niet meer.
En NEE ik heb de cookies niet verwijderd.
Die cookies, dat heeft te maken met het "registreren" van uw toestel, niet met het aanmelden.van de gebruiker.
Als ge uw cookies opruimt (of eens een andere browser gebruikt) moet ge opnieuw registreren, en als ge al 5 toetellen had gaat dat dus niet lukken, tenzij het al lang genoeg geleden was en ge uw machien er eerst kunt uitgooien en dan opnieuw registreren.
Opnieuw aanmelden moet ik ook regelmatig doen, dan eens wel, dan eens niet.
Ik heb 3 toestellen staan dus daar ligt het niet aan, voor de rest is er nooit wat veranderd, alleen dat ik nu ELKE dag opnieuw moet aanmelden, Suzy heeft dat vorige keer opgelost maar nu is het weer terug.
@francis50 ik heb even rond gezocht maar vind niet direct dat Suzy je eerder een oplossing heeft gegeven. Maar ik heb hier wel een andere topic gevonden met hetzelfde probleem bekijk dat eens of je die oplossing kan gebruiken.
Ik gebruik al sinds de eerste dag dat Telenet hier begon dezelfde inlog, daar zal het zeker niet liggen.
Bij Telenet zeggen ze toch, aangemeld sta je overal aangemeld, blijkbaar dus weer niet bij yeloplay
Patrick 37, Suzy heeft dat niet aangegeven maar in de achtergrond opgelost bij het team.
@francis50 en hoe heb je dat toen gedaan ? Hier niet gepost dan want anders had ik het wel gevonden. Heb je die prive bericht gedaan ?
Weet ik niet meer, is al een hele tijd geleden, maar snap nog altijd niet dat het altijd goed is gegaan sinds en nu ineens weer niet meer, de inlog bij yeloplay ging gewoon vanzelf telkens.
@francis50 ik heb hier een oude post gevonden met je login die verkeerd ging. Maar dat is drie jaar geleden en door een update is het toen in orde gekomen want er waren blijkbaar meerdere problemen.
Voor nu kan ik je enkel aanraden de opgeloste topic te gebruiken en zien of het daar je probleem mee oplost.
Mijn login gaat niet verkeerd, aanmelden en ben aangemeld, het is alleen dat anders vanzelf ging en nu telkens moet opnieuw aanmelden.
PS ik werk op een pc en niet op een laptop of dergelijke.
@francis50 dan kan ik er zo geen antwoord op geven waarom het zo is. Dan beste is eens met de klantendienst contact opnemen en horen wat zij ervan zeggen.
@francis50 de windows pc onlangs ge-update ?????
kan zijn dat de nieuwe windows versie problemen geeft,
heb dit ook al gehad met andere programma's op de pc.
Master magic, alleen met yeloplay.be dan voor de rest blijf ik overal aangemeld
In Windows is het de webbrowser die je gebruikt die het wachtwoord onthoudt. Mogelijk heb je een ingang staan met een verkeerd wachtwoord.
Wat gebruik je als webbrowser?
janne man, wat ik jaaaaaaaaaaaaaren gebruik, volgens telennet moet je nergens meer aanmelden en dat was ook zo tot een week of twee geleden, toen was het weer vandat, aan de pc is niets veranderd.