24755
netweters
|
152388
antwoorden
|
20698
vragen
|
Ik ben sinds deze week in het bezit van een Xiaomi mi 10t pro. Zowel yelo play als streamz geven een stotterend haperend beeld. Andere apps zoals Netflix, YouTube, VRTnu, vtmgo lopen perfect. Iemand een idee of dit opgelost kan worden?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Yelo play geeft stotterend beeld op Xiaomi mi10t pro.
@Geertlat sommige instellingen moet je ook wel eens aanpassen buiten bepaalde apps om. Dat wil zeggen dat @Janneke_Dust in de geval een verwijzing maakt naar 'mijn Telenet' om daar je wijzigingen uit te voeren betreft je wifi kanalen op te splitsen. Niet alles is in te stellen via apps of via een gsm toestel.
Ah ok, hetgeen ik mij afvraag, ik gebruik de apps vooral als ik naar niet thuis ben op andere wifi netwerken. Ook daar heb ik hetzelfde probleem... Dat kan ik dan toch niet aanpassen,?
@Geertlat nee je kan niks aanpassen op andere zijn wifi netwerk. Da ga je al echt moeten kijken naar de instellingen in de app zelf of je gsm zelf. Dat is al iets wat @Master-Magic heeft aangehaald.
Ik vond hier ook een artikel van iemand met een one plus met hetzelfde probleem, maar ik zag ook hier geen oplossing..
@Geertlat het zou ook kunnen dat uw toestel niet zwaar genoeg is voor de 1080p stream te verwerken, ben niet zeker maar dacht dat VRT.nu op 720i word verstuurd op de stream, dus lagere kwaliteit en uw toestel dit dan beter kan verwerken.
welke is het dat je hebt, dus hoeveel ram geheugen enzo want heb in google gezien dat er verschillende beschikbaar zijn.
Chipset Snapdragon 865, 8 gigabit ram werkgeheugen.
Netflix loopt zelfs in 4k perfect.
@Geertlat ben je zeker dat je op dat moment op je toestel kijkt in 4K?????
kan zijn dat 8GB ram te weinig is omdat er andere dingen ook op de achtergrond draaien dat ram geheugen in neemt.
ik zeg wel, het kan, het is beetje zoeken altijd bij problemen.
Goh, er zijn momenteel weinig smartphones met meer ram geheugen. Zelfs een iPhone 12 pro heeft er maar 6, dus het zou straf zijn moest het daar aan liggen.
Heb een xiaomi note 7 pro en daar draait de app probleemloos op dus aan je smartphone zal het niet liggen.
Nee ik denk het ook niet, maar Telenet heeft precies niet veel zin om het probleem te bekijken. @Suzy
@Geertlat schreef:
Nee ik denk het ook niet, maar Telenet heeft precies niet veel zin om het probleem te bekijken. @Suzy
@Geertlat bedankt om me enkele keren te mentionen, maar dit is eigenlijk niet de bedoeling. Telenet is niet aanwezig op De Netweters om individuele problemen via dit platform op te lossen. Het is dan ook geen klantenservice kanaal waar Telenet zelf support geeft, maar een peer-to-peer community waar klanten elkaar kunnen helpen. Wordt er hier door een heel aantal klanten een gelijkaardig probleem gemeld, zal dit uiteraard doorgegeven worden voor onderzoek.
Maar aangezien er niemand anders dezelfde ervaring heeft als jou, is het best dat je contact opneemt met Telenet (eventueel via sociale media) en daar de info meegeeft. Dan kunnen zij eventueel een persoonlijk dossier voor je maken zodat dit achterliggend kan worden onderzocht.
Dat heb ik reeds gedaan. Maar zonder resultaat. Het feit dat er een toestel niet compatibel is met een app lijkt me ook niet echt individueel. Ik zag in het verleden dat u geholpen had met een gelijkaardig probleem met een smartphone van het merk one. Vandaar.....