TV Flow op hoeveel schermen te bekijken ?
Ik heb besloten om te stoppen met mij blauw te betalen aan TV en decoders, vooral met het uitgebreide herhaal verhaal van de zenders. Ik wil enkel nog zien wat voor mij interessant is, en daarom wens ik over te gaan naar een Flow tv abonnement. Maar ik vind nergens op hoeveel schermen dit tegelijk kan.... Bij TV Vlaanderen betaal je 16 euro voor dubbel zoveel zenders, kan de app op 5 apparaten en je kan met 2 schermen tegelijk zien. Duidelijker kan niet.
Van Flow vind ik enkel dat er maar 14 zenders zijn, maar nergens op hoeveel toestellen dit kan, of hoeveel schermen tegelijk kunnen kijken.
Wij hebben 2 TV toestellen thuis, en elk een tablet en smartphone. Minimum 2 schermen tegelijk zou gewenst zijn.
Is er iemand die mij meer info kan geven, want ik ben niet bereid om voor elke zender apart een app te installeren om het nieuws, terzake, ...te zien.
Wat doet dit met de telemeter ? Mijn vrouw heeft de neiging om de tv als achtergrond op te zetten in plaats van de ouderwetse radio, hoeveel verbruikt dit ongeveer ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
Telenet TV flow-app