Beantwoorden
sledge
Professional Weetjesweter
Berichten: 46
Say what?! Star Wars Day On a roll... Nog geen reader's digest? :-)

TV Flow op hoeveel schermen te bekijken ?

Ik heb besloten om te stoppen met mij blauw te betalen aan TV en decoders, vooral met het uitgebreide herhaal verhaal van de zenders.  Ik wil enkel nog zien wat voor mij interessant is, en daarom wens ik over te gaan naar een Flow tv abonnement.  Maar ik vind nergens op hoeveel schermen dit tegelijk kan....   Bij TV Vlaanderen betaal je 16 euro voor dubbel zoveel zenders, kan de app op 5 apparaten en je kan met 2 schermen tegelijk zien.  Duidelijker kan niet.

Van Flow vind ik enkel dat er maar 14 zenders zijn, maar nergens op hoeveel toestellen dit kan, of hoeveel schermen tegelijk kunnen kijken.

Wij hebben 2 TV toestellen thuis, en elk een tablet en smartphone.  Minimum 2 schermen tegelijk zou gewenst zijn.

Is er iemand die mij meer info kan geven, want ik ben niet bereid om voor elke zender apart een app te installeren om het nieuws, terzake, ...te zien.  

Wat doet dit met de telemeter ?  Mijn vrouw heeft de neiging om de tv als achtergrond op te zetten in plaats van de ouderwetse radio, hoeveel verbruikt dit ongeveer ?

0 Likes
35 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

TV Flow op hoeveel schermen te bekijken ?


@janne_man  schreef:

Opnames tellen niet mee in het verbruik.


Even een kleine verduidelijking: als je opnames via de TV Box zelf kijkt, tellen deze inderdaad niet mee. Opnames kijken via de Telenet TV app en/of Yelo Play app tellen wel mee


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sledge
Professional Weetjesweter
Berichten: 46
Say what?! Star Wars Day On a roll... Nog geen reader's digest? :-)

TV Flow op hoeveel schermen te bekijken ?

ik heb dat eens vergeleken, de app van tv vlaanderen geeft dus veel meer zenders voor hetzelfde geld en is een maand gratis te testen.....

de app van telenet veel minder zenders en geen gratis proefperiode, ik heb nu Yelo app, die werkt goed, maar het aantal zenders is ook belangrijk (NG, fox,...)

0 Likes
iefbo
Professional Beetjesweter
Berichten: 16
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

TV Flow op hoeveel schermen te bekijken ?

Hoe zit het met beeldkwaliteit?

Hier nog een TV box op TV in leefruimte.

Telenet app op apple TV en Google TV in andere ruimtes.

Toch duidelijk slechter beeld dan op TV Box

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV Flow op hoeveel schermen te bekijken ?

@iefbo Volgens meldingen hier op het forum zou de streams op de apps 720 kwaliteit HD zijn, op de tv box is dat 1080i (met wel of niet geüpgrade naar 4K op de 4K tv met de tv box)


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

TV Flow op hoeveel schermen te bekijken ?

Dit zie ik in de Flow app: 

PNG-afbeelding.png

 

Ik merk zelf totaal geen verschil met de Flow app en de TV Box, integendeel. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sledge
Professional Weetjesweter
Berichten: 46
Say what?! Star Wars Day On a roll... Nog geen reader's digest? :-)

TV Flow op hoeveel schermen te bekijken ?

in mijn zoektocht kom ik terecht op sites die IPTV  aanbieden, iemand hier ervaring mee, zou 100 euro op een jaar zijn met zenders wereldwijd, welke van België is niet duidelijk, het lijken vooral Amerikaanse zenders te zijn

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV Flow op hoeveel schermen te bekijken ?

@sledge 
Is ten eerste illegaal en ten 2de kan je zelf denken dat je voor die prijs nooit zoveel legale zenders kan krijgen. 
is op eigen risico als je dat gebruikt, maar weet wel dat het niet altijd goed werkt, die signalen komen ook van via via via door en soms kan het eens uitvallen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sledge
Professional Weetjesweter
Berichten: 46
Say what?! Star Wars Day On a roll... Nog geen reader's digest? :-)

TV Flow op hoeveel schermen te bekijken ?

dank je, dacht al dat het meer een abonnement was voor Amerikaanse zenders

de strijd zal dus tussen telenet en tv vlaanderen gaan

0 Likes
DenC
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

TV Flow op hoeveel schermen te bekijken ?

Na het voortduren opnieuw moeten inloggen bij flow, heb ik het opgegeven en voor de tvvlaanderen app gekozen. Voor 5€ meer heb ik nu veel meer kanalen en eleven er bovenop... lang genoeg geduld gehad.

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

TV Flow op hoeveel schermen te bekijken ?

@DenC Kun je een beetje feedback geven? Met welk toestel kijk je? hoe is de kwaliteit? Kun je ook opnemen zoals bij telenet? terugkijktv?

0 Likes
DenC
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

TV Flow op hoeveel schermen te bekijken ?

We kijken voornamelijk op tv toestellen (2x sony & 1 toshiba) en af en toe op tablet (android) en windows pc. Werkt voorlopig goed, in ieder geval nog maar 1x moeten inloggen 😉

1 televisie van 75 inch en de beeldkwaliteit is goed. pauzeren en terugkijken is geen probleem, programma's bewaren kan ook, maar wel maar 1 week ipv 60 dagen. 1ste maand is gratis dus wat hebben wij te verliezen... als we na 1 maand toch niet overtuigt zouden zijn zeggen we simpelweg op en komen we terug, want andere alternatieven, behalve de zender apps, zijn ons onbekend.

Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

TV Flow op hoeveel schermen te bekijken ?

@DenC Ik kan je zeker volgen, voor dezelfde prijs heb je nog de nederlandse zenders en national geographic erbij. Voor de rest van de zenders voel ik niet veel, ik zou liever BBC, eurosport en cnn erbij zien.

0 Likes
DenC
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

TV Flow op hoeveel schermen te bekijken ?

Wij waren flow kijkers (Yugo) van het 1ste uur... ik heb al lang geen BBC meer gekeken... Wij twijfelden eerst nog om iconic te nemen en dan ook enkel via de app te zien wegens het povere zenderaanbod bij flow en we willen geen box meer... maar ook dan kan je geen BBC one zien en geen ATV (lokale Antwerpse televisie) 👎

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

TV Flow op hoeveel schermen te bekijken ?

@DenC Ik was ook bij Yugo, en voor eurosport en bbc gebruikte ik dan yelo van mijn ouders. Sinds ze een tv box hebben gebruik ik de tv app. Die yugo app zat goed in elkaar. Die had toe al functies die nu nog niet in de tv app zitten zoals PIP en HK en we zijn toch al twee jaar verder. Hopelijk verbetert het nu ze alles in 1 app gaan gieten.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV Flow op hoeveel schermen te bekijken ?

@Christof75 Eurosport kan al niet bij tv Vlaanderen want die zitten onder de discovery groep en daar heeft tv Vlaanderen geen overeenkomst mee kunnen krijgen omdat discovery teveel geld vroeg (is een dure groep discovery) dus die zal er niet meer opkomen bij tv Vlaanderen, en bij Telenet zie ik die ook niet snel komen in die prijsklasse van 10€ in flow.

alles kost geld voor door te geven in een app, ze moeten daarvoor ook nog eens uitzendrechten betalen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes