24757
netweters
|
152449
antwoorden
|
20707
vragen
|
mijn telemeter rekent al een paar dagen geen verbruik aan.
nog iemand met het zelfde...
Titel gewijzigd door Kevin (mod) I Vorige titel: telemeter
Opgelost! Ga naar oplossing.
Sorry, inderdaad!
Maar met de hand op het hart: toen ik deze morgen in het zoekveld "verbruik" intikte, verscheen de post waar je naar linkt, niet in de resultaten ...
Maar bij deze is mijn vraag dus beantwoord.
inderdaad heb dat ook voor. Ik vind de resultaten via het zoekveld persoonlijk niet overzichtelijk en niet gebruiksvriendelijk.
En inzake het probleem, zie ik dat het nog niet is opgelost.
Al een idee hoe ver het staat met de oplossing in verband met het niet zichtbare verbruik in de Telemeter ?
Momenteel zijn ze nog steeds bezig met het oplossen hiervan.
Indien je voor een dringende reden toch inzicht moet hebben op jouw verbruik van een bepaalde dag, kan je dit wel navragen via de klantendienst van Telenet.
Wordt het download niet meer weergeven bij Abonnement: All-Internet 300, want ik al een week zie geen resultaat meer.
Hier is al een topic voor geopend en het is een gekend probleem.
Heb je bericht hier dan ook bij geplaatst zodat je het topic kan volgen als dit probleem is opgelost.
Zoals je kan lezen zijn ze er druk mee bezig , moest je je verbruik willen opvragen kan dit bij de klantendienst zoals @Bjarne al heeft aangegeven.
Ik vraag me af waarom alles zo lang moet duren bij Telenet, maar de factuur is wel altijd op tijd. 😂 Nog nooit te laat geweest.
eigenlijk best vervelend dat ik totaal geen zicht heb op mijn verbruik.
Moest je je verbruik willen weten kan je de klantendienst contacteren zoals gezegd is door @Bjarne
Het is bijna een week geleden dat het probleem zich voordoet en Telenet heeft nog geen oplossing. Telenet zal het wel zeggen ... contacteer de klantendienst voor je verbruik.
Zo werkt het niet hé, ze moeten gewoon zorgen dat het in orde is.
Wanneer "vroeger" de Telemeter niet werkte, dan was de kans groot dat het verbruik niet werd aangerekend. Tegenwoordig is er wél een correctie, dus ja, het zou fijn zijn moet Telenet dit zo snel mogelijk oplossen.
Ik zou het wel appreciëren als ze dat probleem even konden melden aan hun gebruikers. Ik heb nu blijkbaar mijn internet opgebruikt terwijl ik dit anders in de gaten hou zodat dit niet gebeurd.
Als het probleem bij hun ligt én ze er ook nog niet over communiceren, vind ik het niet juist dat ik nu met het probleem zit.
heeeel veel!
Ik heb dus uiteraard ook 0 verbruik de laatste dagen, maar als ik het goed lees, ga ik dus toch aan verlaagde snelheid surfen zodra ik over mijn 150 GIG ben. Ook al lijk ik er nog ver vandaan te zitten? Dat stuk blijft bij telenet helaas wel werken.