24749
netweters
|
152307
antwoorden
|
20690
vragen
|
Sinds begin april 2023 kan in geen verbruik meer zien / opvragen van mijn internet in de telenet app ( iphone ) . Krijg telkens de melding : Oeps er liep iets mis … Mobiele data verbruik is wel zichtbaar. Heb de app al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar geen verandering.
Is dit een actueel / gekend probleem langs de kant van Telenet ?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telemeter
Hier hetzelfde…
@WF schreef:Is dit een actueel / gekend probleem langs de kant van Telenet ?
Geen idee, maar als alle klanten die dit probleem hebben dit schriftelijk aan Telenet melden, zal Telenet misschien sneller actie ondernemen om het probleem op te lossen.
Dit is een gekend probleem dat met de laatste update er weer is ingekomen, was al paar keer gebeurd, nu na de update dus terug.
is een gekend probleem en zal spoedig aangepakt worden normaal gezien.
dus nog even geduld.
Nieuwe update van de app … ( 4.15.0 ) en opnieuw melding Oeps er liep iets mis !
Verbruik vast internet niet te zien.
Verbruik mobiel internet wel te zien.
Oorzaak ?
nieuwe versie of nulstelling ?
Hier hetzelfde probleem en reeds geruime tijd. Updates van de app halen niets uit.