Beantwoorden
Doberdan
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Safespot ondersteunt nieuwe modem niet

Hallo,

Ik heb One Up, Windows 11, de laatste nieuwe modem (zwarte 360), Safespot+ is geïnstalleerd op de modem.

De app Safespot is geïnstalleerd op mijn GSM (Honor 8 Pro) en op de Ipad.

Ik krijg de melding dat ze verbonden zijn met het thuisnetwerk, maar ze krijgen geen verbinding met de modem. (Ipad meldt zelfs dat Safespot deze modem niet ondersteunt)

Telenet heeft al een technieker langsgestuurd en die bevestigd dat mijn systeem in orde is, maar volgens hem ondersteunt de laatste nieuwe modem inderdaad de app Safespot niet. De Telenet-medewerkers beweren van wel, maar hebben ook geen oplossing.

Het probleem zou doorgestuurd zijn naar TBO of zoiets???

Ik ga in de Telenet winkel terug mijn modem omwisselen naar de witte versie (die blijkbaar ook de snelheden van One Up aankan).

Als het dan nog niet lukt, ga ik terug downgraden naar One omdat ik anders betaal voor een virusbeveiliging die niet werkt.

Of heeft iemand anders een oplossing???

 

Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Safespot

 

0 Likes
19 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot ondersteunt nieuwe modem niet

@Doberdan 

Hier is nog al een topic over geweest met iemand die hetzelfde probleem heeft op de nieuwste HGW. 

https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Safespot-app-ondersteunt-de-modem-niet/td...

@Moderator blijkbaar is dit dan toch een 'gekend' probleem op de nieuwste HGW dit is al de tweede melding hierover. Kan dit toch is nagezien worden achterliggend ? Want ene kan gebeuren maar twee kan geen toeval zijn met de nieuwste HGW.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
nancy1981
Professional Beetjesweter
Berichten: 14
Dag van de Chocolade Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Safespot ondersteunt nieuwe modem niet

heb al bij recencies op iphone gezien dat er meer dan 10 mensen dit probleem hebben en dat is al vanaf dat die nieuwe modem er is dat niemand op die modem de app kan gebruiken. had al naar telenet gebeld maar ze doen er niets aan.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot ondersteunt nieuwe modem niet

@nancy1981 

Ik nog niet maar vandaar ook even de vraag hier gevraagd aan de moderators wie weet wat ze kunnen zeggen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Doberdan
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Safespot ondersteunt nieuwe modem niet

Hallo,

De witte staande modems zijn blijkbaar niet meer te verkrijgen.

Ik heb daarom maar gedowngrade naar One.

Hier zit ik ook met een probleem: Safesurf krijg ik ook niet geactiveerd.

De nieuwste modem zorgt toch voor problemen.

Een medewerker heeft het nu voor mij geprobeerd, maar hij zei dat het wel enkele dagen kon duren.

Ik ben benieuwd.

Telenet heeft de laatste tijd precies veel problemen.

0 Likes
nancy1981
Professional Beetjesweter
Berichten: 14
Dag van de Chocolade Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Safespot ondersteunt nieuwe modem niet

safespot app werkt dus nog altijd niet met de nieuwste modem ook al hebben ze een update van de app gedaan is ondertussen al een eind zo welke zevers zijn dit...

0 Likes
BartO69
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Verander-je-wachtwoord-dag Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi!

Safespot ondersteunt nieuwe modem niet

One+ overgestapt en nog steeds geen Safespot+. Ook nieuwe zwarte modem...."Er is een ticket opgemaakt voor de achterliggende diensten'....ik ben wachtende...al 2 weken...wel vriendelijke mensen op de (Whatsapp) helpdesk...

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Safespot ondersteunt nieuwe modem niet

vrees dat dit een probleem is met de nieuwste Wifi6 modem dat safespot niet geactiveerd kan worden op deze modem/router.

dat telenet hier nog niets van weet dat er al een aantal dit probleem hebben.

@Moderator @Suzy begint nu toch wel op te vallen in dit topic en het andere dat er nog klanten zijn met dit probleem!!!


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 532
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Safespot ondersteunt nieuwe modem niet

Bedankt iedereen om hier melding van te maken. We hebben het doorgegeven zodat dit verder onderzocht kan worden. We houden jullie op de hoogte.

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 532
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Safespot ondersteunt nieuwe modem niet

Onze collega's hebben nog wat extra informatie nodig om dit verder te kunnen uitzoeken.
Kunnen jullie daarom hieronder de datum en tijdstip bezorgen dat jullie hebben proberen aanmelden op Safespot?

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
BartO69
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Verander-je-wachtwoord-dag Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi!

Safespot ondersteunt nieuwe modem niet

Welke extra informatie heb je nodig? 🤔

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1128
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Safespot ondersteunt nieuwe modem niet


@BartO69  schreef:

Welke extra informatie heb je nodig? 🤔


Zoals @Bjarne zegt: "de datum en tijdstip [...] dat jullie hebben proberen aanmelden op Safespot"


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
BartO69
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Verander-je-wachtwoord-dag Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi!

Safespot ondersteunt nieuwe modem niet

Euh...bijna elke dag! 😉

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot ondersteunt nieuwe modem niet

@BartO69 

Als je de dag en de tijdstippen kan benoemen met de bijhorende datum dan kunnen ze achterliggend bekijken wat er precies gebeurd. Nu is dat gissen maar dan kunnen ze het nauwkeuriger voor je bekijken en dan hopelijk zo snel als mogelijk een oplossing geven.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BartO69
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Verander-je-wachtwoord-dag Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi!

Safespot ondersteunt nieuwe modem niet

Tijdstip: 14u42

Datum: 10 oktober

Modem: Telenet 360°-modem

Safespot+

Probleem: kan Safespot+ niet installeren

Telenet Whatsapp hulplijn: sinds ongeveer 8

september gecontacteerd 

Antwoord telenet: dossier is aangemaakt we zijn er mee bezig. Ze zullen sms sturen (niks ontvangen)

Laatste keer geprobeerd: vandaag

Laatste keer Telenete gecontacteerd: via Whatsapp vrijdag 6 oktober en vandaag. Krijg geen reactie meer 😉

 

0 Likes