24753
netweters
|
152361
antwoorden
|
20693
vragen
|
Hallo,
Ik heb One Up, Windows 11, de laatste nieuwe modem (zwarte 360), Safespot+ is geïnstalleerd op de modem.
De app Safespot is geïnstalleerd op mijn GSM (Honor 8 Pro) en op de Ipad.
Ik krijg de melding dat ze verbonden zijn met het thuisnetwerk, maar ze krijgen geen verbinding met de modem. (Ipad meldt zelfs dat Safespot deze modem niet ondersteunt)
Telenet heeft al een technieker langsgestuurd en die bevestigd dat mijn systeem in orde is, maar volgens hem ondersteunt de laatste nieuwe modem inderdaad de app Safespot niet. De Telenet-medewerkers beweren van wel, maar hebben ook geen oplossing.
Het probleem zou doorgestuurd zijn naar TBO of zoiets???
Ik ga in de Telenet winkel terug mijn modem omwisselen naar de witte versie (die blijkbaar ook de snelheden van One Up aankan).
Als het dan nog niet lukt, ga ik terug downgraden naar One omdat ik anders betaal voor een virusbeveiliging die niet werkt.
Of heeft iemand anders een oplossing???
Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Safespot
Opgelost! Ga naar oplossing.
Antwoord van Telenet:
"Door de aanhoudende drukte duurt de verwerking van sommige dossiers langer dan voorzien. Onze collega's doen er alles aan om dit zo snel mogelijk voor je in orde te brengen. Vanessa"
Hallo,
Door al die miserie die ik gehad heb, ben ik gedowngrade naar de gewone One.
Dus ik kan eigenlijk niet meer antwoorden op je vraag.
Groetjes.
Ter info: Na veel Ge' Whatsapp met de Telenet Helpdesk, en veel geduld,....hebben ze onlangs het kunnen activeren! Safespot+ is nu geactiveerd hier en werkt! 🙂