42411
netweters
|
18798
gesprekken
|
20293
vragen
|
Hallo, mijn Telemeter staat al 3 dagen geblokkeerd, laatste status op 09/06, verbruik 95Gb van de 150 Gb beschikbaar. Gisteren 2 mails ontvangen dat ik 80% al heb verbruikt.... Telenet gecontacteerd, blijkt dat er een algemeen (?) software probleem zou zijn met die Telemeter...;
Staat heden nog altijd op 95 Gb, mvg, Alain
@mercury2001 ik kan bevestigen dat het effectief een algemeen probleem is. Indien je echt dringend moet weten hoeveel verbruik je op dit moment hebt, kan je de klantendienst contacteren. Zij kunnen in de systemen het juiste verbruik bekijken. Uiteraard wordt de weergave ervan in Mijn Telenet zo snel mogelijk opgelost!
Afschaffen die Telemeter.
Waarom kan dit bij Ziggo Nederland onder Liberty global wel.
En wel particulieren aan 500Mbps.ZONDER Telemeter.
En beterkoop.
Telenet leg dat eens uit
Hier ook geblokkeerd de telemeter. Maar met mijn kersvers business abo, heb ik geen telemeter meer nodig zoals @robatoras zegt.😋
Hier ook gestopt op 9 juni
Telemeter brol werkt weer.
@robatoras heb nog geen bevestiging gekregen van de back office collega's. En ook bij mezelf is het nog niet in orde. Fingers crossed dat het snel opgelost is!
Sh*t, het werkt weer én waar de meters op 0 stonden staat nu wél een aangerekend volume. "In de goeie ouwe tijd" rekende de Telemeter niets aan wanneer er een panne was, maar helaas voor ons zijn er blijkbaar wat aanpassingen gebeurd.
Hier ook eerst op 0 en nu op 10GB, Maar das toch minder dan de 74GB die er al op stond toen hij uitgevallen is.😏
Waarom staat dan nu niet het totaal verbruik van deze aanrekeningsperiode vermeld op mijn Telenet? Das wel een beetje verwarrend voor sommigen? Mij kan het eigenlijk niet meer schelen want ik heb steeds Full speed internet met mijn WIGO business 30GB.😉
@Domi1963, kan je iets specifieker zijn (eventueel een screenshot toevoegen)? Wanneer ik op Mijn Telenet kijk, staat er wel effectief een totaal verbruik van de huidige aanrekeningsperiode op.
Het probleem met de Telemeter is ondertussen trouwens volledig van de baan.
ja hoor geen probleem hoor. Ik ga 2 screenshots meegeven dan zie je in mijn Telenet het verbruik staan en op mijn telemeter ga je zien dat er pas terug gerekend word vanaf de 11de dacht ik. Dus de periode, in mijn geval, vanaf 2/06 tot en met 10/06 waar ik al ongeveer 74 GB verbruikt had staat nergens bij mij te bespeuren. Zie hier de foto’s:
@Domi1963
Jij hebt je abonnement aangepast.
Ik denk dat daarom je telemeter terug op nul is begonnen na de overschakeling